אא

אוסטריאן איירליינס משדרגת את השרות לנוסע

מים, יין בכוסות מעוצבות וסידור מיטה, הכולל סדינים יחכו לנוסעי החברה

Shutterstock Shutterstock

בקבוק מעוצב עם מים, יוגש לכל נוסע, מיד עם עלייתו למטוס אוסטריאן איירליינס, בטיסות לטווחים ארוכים הממריאות מוינה - על כך מסר מנכ"ל חברת אוסטריאן איירליינס בישראל, אלי מסר.


הגשת בקבוק המים לנוסעים הן במחלקת התיירים והן במחלקת העסקים, החל מה- 22 ליולי, הנה המשך לפעילות בה החלה חברת אוסטריאן במסגרת "התוכנית להרגיש טוב בכל החושים" שהשיקה החברה במגמה לשדרג את השרות לנוסעים באוויר וביבשה.


לחובבי היין הנמנים על נוסעי מחלקת העסקים של אוסטריאן איירליינס מצפה חוויה מהנה ביותר. מגוון היינות המובחרים המוגשים במחלקת העסקים יוגשו מעתה, בכוסות מעוצבות מתוצרת חברת "רידל", המפורסמת בייצור כוסות היין שלה.


" כל יין יוגש בכוס מיוחדת שעוצבה על ידנו ועל ידי חברת "רידל" , המתאימה ליין הספציפי. הכוס הנכונה מהווה גורם חשוב להנאה מושלמת מהיין " הוסיף אלי מסר, מנכ"ל אוסטריאן איירליינס בישראל.
נוסעי מחלקת העסקים של אוסטריאן איירליינס בטיסות ארוכות הטווח ייהנו משרות מפנק אשר לו זוכים אורחי בתי המלון המפוארים - סידור מיטה.


 לנוסעים יוצע על ידי הדיילים שרות של סידור מיטה, הכולל פרישת סדין נקי עם השמיכה והכרית על המושב ההופך למיטה באורך של 2 מ'. באותה עת יקבלו הנוסעים ערכה עם מוצרי נוחות והרגעה שיבטיחו להם מנוחה ושינה מושלמת במהלך הטיסה הארוכה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: