אא

ארקיע משווקת את טיסות אחר הצהריים של בריטיש איירווייס

במסגרת שיתוף הפעולה תציע ארקיע אינטרנשיונל המראות מישראל ללונדון במחלקת תיירים World Traveller בטיסת אחר הצהריים של בריטיש איירווייס, BA164, מנתב"ג לטרמינל 5 בנמל התעופה הית'רו, וחזרה לארץ בכל אחת מטיסות בריטיש איירווייס מהית'רו לתל אביב.

Shutterstock Shutterstock
ארקיע אינטרנשיונל מרחיבה את היצע יעדיה ומתחילה לשווק חבילות נופש ללונדון בטיסות של חברת התעופה בריטיש איירווייס. החבילות יימכרו באמצעות מרכזי ההזמנות של החברה ואתר האינטרנט של ארקיע.

ארקיע אינטרנשיונל רואה בשיתוף הפעולה עם בריטיש איירווייס שיתוף פעולה אסטרטגי, המרחיב את יעדי ארקיע בעולם. במסגרת שיתוף הפעולה תציע ארקיע אינטרנשיונל המראות מישראל ללונדון במחלקת תיירים World Traveller בטיסת אחר הצהריים של בריטיש איירווייס BA164 מנתב"ג לטרמינל 5 בנמל התעופה הית'רו, וחזרה לארץ בכל אחת מטיסות בריטיש איירווייס מהית'רו לתל אביב.

שיתוף פעולה זה ממשיך את ההסכמים שחברת ארקיע חתמה עם יו. אס. איירווייס בחודש שעבר לשבעה יעדים בארה"ב, ובנוסף להסכם עם קטאר איירווייס לעשרות יעדים במזרח הרחוק. בקרוב החברה צפויה להודיע על שיתופי פעולה נוספים.

המשנה למנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, דודו מחלב: "שיתוף הפעולה מאפשר יתרונות לתייר הישראלי והנאות: טיולים למשפחות, אנשי עסקים, אירועי תרבות. זאת בנוסף לכלכלה המקומית, שהינה זולה במיוחד השנה בגלל השפל של הפאונד שהגיע ברמתו לאירו. הביקושים, גם בעונת הסתיו והחורף, יהיו גבוהים לעומת שנה שעברה, בגלל אטרקטיביות המחירים".

המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, יעל קטן: "זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו של בריטיש איירווייס עם ספק תיירות ישראלי, וכחברת תעופה שאינה עוסקת בשירותי קרקע. מהלך זה יאפשר לנו להגיע לקהלי יעד נוספים של רוכשי חבילות נופש. אנו גם שמחים לספק לרוכשי חבילות הנופש ללונדון חוויית טיסה ברמה האיכותית ביותר עם טיסות סדירות של בריטיש איירווייס בשירות מלא, ובמחיר אטרקטיבי ביותר במחלקת התיירים World Traveller."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: