אא

1.5 מיליון תיירים ביקרו בישראל במחצית הראשונה של 2008

זהו גידול של 45% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בטיסות הישירות לאילת חל גידול של 17%

Shutterstock Shutterstock
1.5 מיליון תיירים ביקרו בישראל במחצית הראשונה של שנת 2008- גידול של 45% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בה ביקרו בישראל כמיליון תיירים. על פי נתוני הלמ"ס, בחודש יוני 2008 הגיעו לישראל 240 אלף מבקרים, גידול של 45% לעומת יוני אשתקד ו-39% לעומת חודש יוני 2006 יש לציין כי קצב הגידול הנוכחי תואם את יעדי משרד התיירות, הפועל להבאתם של 2.8 מיליון תיירים השנה.

על פי נתוני הלמ"ס, מתחילת השנה נרשם גידול של 28% בכניסות לישראל דרך האוויר – אשר עמדו על כמיליון. בטיסות הישירות לאילת חל גידול של 17% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והן הסתכמו בתקופה זו ב-22,700
1.3 מיליון מן הכניסות הן של תיירים – 34% יותר משנת 2007 וכ-200 אלף היו של ביקורים חד יומיים, פי שלוש לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

משרד התיירות ימשיך להתמקד השנה בפעולות שיווק במדינות יעד, במטרה להגדיל את כמות סיטונאי התיירות המשווקים את ישראל כיעד תיירותי מוביל ואיכותי, זאת לצד ביצוע קמפיינים ממוקדים במדינות יעד ואלו יחלו בשבועות הקרובים.
בנוסף, ישתתפו נציגי המשרד בחודשים הקרובים בירידי התיירות הגדולים בעולם בלונדון, מדריד, בברלין, מוסקבה וארה"ב, זאת בנוסף לקמפיינים ומבצעי פרסום נרחבים הפונים לקהלים ממוקדים ולקהל הרחב, בכדי לקדם את התיירות הנכנסת לקראת שנת 2009.

מנכ"ל משרד התיירות, שאול צמח: "משרד התיירות הצליח במחצית הראשונה של שנת 2008 להרחיב את מעגל סיטונאי התיירות המעוניינים לשווק את ישראל כיעד תיירותי, דבר המעיד על מעמדה המתחזק של תעשיית התיירות הישראלית בעולם וימשיך לעשות כן גם בחודשים הקרובים, בנוסף לפעולות שיווק נוספות, בהתאם ליעד המשרד להבאתם של 2.8 מיליון תיירים בשנת 2008".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: