אא

אל על ובריסל איירליינס החליטו לסיים את הסכם הקוד שייר הקיים ביניהן

חברות התעופה סיכמו על סיום ההסכם ביניהן, הקיים משנת 2005, עם כניסת לו"ז החורף לתוקף. רובי הרשקוביץ, מנהל בריסל איירליינס בישראל: "מגיע יום בו השותפים האמיצים ביותר נפרדים לשלום כדי לפנות כל אחד לסדר יומו העסקי".

Shutterstock Shutterstock
אל על ובריסל איירליינס סיכמו ביניהן לסיים את הסכם הקוד שייר הקיים ביניהן, שהחל בסתיו 2005. החלטה זו תכנס לתוקף ב- 26 באוקטובר 2009, מועד כניסת לו"ז החורף לתוקף. שני המובילים ימשיכו, כל אחד מצידו, להפעיל כסדרו את מערך הטיסות המתוכנן בין ישראל לבלגיה.

רובי הרשקוביץ, מנהל בריסל איירליינס בישראל, אמר על ההחלטה כי: "עולם התעופה אינו היכל חתונות קתוליות. מכאן שמגיע יום בו השותפים האמיצים ביותר נפרדים לשלום כדי לפנות כל אחד לסדר יומו העסקי".

לגבי המשך הפעילות הסדירה של חברת התעופה הבלגית בישראל, אמר הרשקוביץ: "כמוביל אווירי סדיר המפעיל טיסות לישראל, נדרשת גם בריסל איירליינס למאמץ היומיומי להבאת תיירים לארץ או להובלת אנשי עסקים ישראלים למחוז חפצם ברחבי אירופה או במעמקי אפריקה. כפי שהגדלנו לעשות ולחדש בעבר, כך גם נעשה בעתיד, לרווחת ציבור הנוסעים הישראלים ובאמצעות סוכני הנסיעות הנאמנים, חברי התאחדות סוכני הנסיעות ויאט"א".

"בריסל איירליינס תיוותר המוביל היחידי המקיים טיסות מידי יום בין תל אביב לבריסל, בכל ימות השנה. המעמד המחייב הזה יבטיח המשך פתרונות אטרקטיביים ואמינים לקהילה העסקית ולנופשים כאחד. השותפות החדשה בין בריסל איירליינס וחברת לופטהנזה, יחד עם הצטרפות בריסל איירליינס לברית Star Alliance ולתוכנית הנאמנות Miles & More יוסיפו עוד יתרונות לנוסע הישראלי", הוסיף הרשקוביץ.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: