אא

אל על: טיסותינו לאילת יגבירו את תיירות הפנים והתיירות הבינלאומית

בדיון בבקשת אל על להפעיל טיסות סדירות בין ת"א לאילת הציגה החברה את הנימוקים לבקשה. מנגד, מארקיע ביקשו לקבל את החומר לצורך מתן תגובה. מנכ"ל ארקיע: "אל על חוששת מהתחרות של ארקיע בקווים הבינלאומיים ולכן היא מבקשת לחסל את מתחרותיה בתעופה הפנים ארצית".

Shutterstock Shutterstock
בדיון, שנערך היום ברת"א בבקשתה של אל על למתן מוביל נקוב לאילת לצד ישראייר וארקיע, הציגה אל על את נימוקיה לבקשה: החברה טוענת בבקשה, כי מתן אפשרות לאל על להפעיל במקביל לטיסות ההמשך הבינלאומיות לאילת גם קו סדיר פנים ארצי, לצד ישראייר וארקיע, יפתח מוצר תיירותי חדש לעיר אילת ויחזק את התיירות הנכנסת לישראל ואת תיירות הפנים ותהפוך את טיסת ההמשך הבינלאומית למוצר אטרקטיבי יותר ונוח יותר. המהלך יביא לגידול צפוי בהיקף התיירים, העושים שימוש בטיסת ההמשך הבינלאומית לאילת, ויתרום לשיפור השירות ולוח הזמנים הקיים.

המשבר בתיירות הנכנסת והסיכון הכספי הכרוך בהפעלת טיסות שכר ישירות, כמו גם ירידת קרנה של אילת כיעד תיירותי בינלאומי, גרמו לירידה משמעותית של עשרות אחוזים בתיירות הנכנסת לאילת.

בנוסף, מתן רישיון מוביל נקוב לאילת וממנה לאל על יביא להוזלת מחירי כרטיסי הטיסה ויאפשר לאל על להציע ללקוחותיה שימוש בנקודות הנוסע המתמיד לצורך טיסה לאילת. הפעלת טיסות סדירות בין תל אביב לאילת על ידי אל על תגביר את תיירות הפנים והתיירות הבינלאומית לאילת בעשרות אחוזים ותביא לגידול של כ- 400 אלף לינות בעיר. הוספת טיסות של אל על טומנת בתוכה יתרון משמעותי גם עבור תושבי אילת. המדובר בתושבי פריפרייה מרוחקים, שעבורם שירות הטיסות למרכז הארץ הוא שירות חיוני ומרכזי.

אל על מצפה מרשות התעופה האזרחית להפעיל מדיניות עקבית ואחידה התומכת במתן רישיונות תעופה , אשר תסייע לתחרות בשוק. כמו כן, ציינה אל על כי לא קיימת דוגמה בעולם, לפיה נאסר על חברת תעופה בינלאומית לשמש כמוביל פנים ארצי.

אל על מבקשת כי האישור יינתן לה בהקדם האפשרי, על מנת שניתן יהיה לתכנן כבר עתה את לוח טיסות החורף של החברה.

מארקיע נמסר כי בשימוע שנערך היום, ייצגו את החברה: אבי נקש, הבעלים, גדי טפר, מנכ"ל החברה, ניר דגן, משנה למנכ"ל, אודי שבתאי, יועץ משפטי, יריב בר אור, סמנכ"ל כספים, ועורכי הדין דרור שטרום, נרי ירקוני ומשה לשם. נציגי ארקיע ביקשו לקבל את החומר שהגישה אל על כדי שניתן יהיה להגיב בצורה עניינית.

מנכ"ל ארקיע, גדי טפר, מסר בתגובה: "אל על חוששת מהתחרות של ארקיע בקווים הבינלאומיים ולכן היא מבקשת לחסל את מתחרותיה בתעופה הפנים ארצית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: