אא

צוק מנרה חוגג עשור להקמתו

בחגיגות העשור לאתר התיירות בגליל: מופעים מוזיקליים, סיורים מזמרים, סדנאות בלונים, סדנאות אבן פלא

Shutterstock Shutterstock

צוק מנרה, אחד מאתרי התיירות המובילים בגליל, חוגג עשור! האתר, אשר במרכזו הרכבל הארוך ביותר בארץ, המטפס לגובה של 750 מטר בשיפוע חד, נפתח לראשונה באוגוסט 1998. צוק מנרה הוא שותפות מיוחדת בין קיבוץ מנרה, עיריית קריית שמונה ויזם פרטי. 


הרכבל מחבר את מבואותיה הדרומיים של העיר קריית שמונה לקיבוץ מנרה השוכן במרומי רכס נפתלי ובדרכו עובר הרכבל מעל לנקודה הצפונית ביותר בשבר הסורי אפריקאי, הוא מצוק רמים. הנופים הנפרשים במעלה הרכס מעניקים חוויה מרגשת ובלתי נשכחת.

בזמן מלחמת לבנון השנייה נפגע אתר צוק מנרה קשות ולא פעל במשך כ- 9 חודשים. לאחר עבודות שיקום אינטנסיביות נפתח האתר מחדש למבקרים ומאז לא מפסיק אתר צוק מנרה להתפתח ולגוון את האטרקציות הרבות הקיימות בו.
במסגרת חגיגות העשור, מידי יום במהלך כל חודש אוגוסט, ייהנו המבקרים באתר משפע של סדנאות יצירה מגוונות, סיורים מזמרים מרגשים, מעגל מתופפים והפתעות ללא תשלום נוסף.

הפעילויות המיוחדות בצוק מנרה לרגל חגיגות העשור כוללות:
סדנת בלונים - פעילות כייפית ומהנה שמלמדת את הילדים ליצור צורות מצחיקות מבלונים צבעוניים
סיורים מזמרים - בשבילי צוק מנרה יטיילו המשפחות בליווי מדריך מזמר שיספר וישיר שירי ארץ ישראל, שירים המספרים על הנוף, הצמחייה באזור ועל הצוק עצמו, בהשתתפותם הפעילה של המטיילים.

סדנאות אבן פלא - סוחפות, מרגיעות ומוציאות את האמן שבכל אחד ואחת. באבנים הנראות כאבני רחוב חושפים הילדים והמבוגרים את הסודות, בעזרת טכניקה מיוחדת המשלבת מים ושיוף, יצרו הילדים תכשיטי אבן יפיפיים ומיוחדים במינם.
מופע מוזיקלי - באמפי הטבעי של צוק מנרה, המשקיף על עמק החולה יתקיים מופע מוזיקלי עם כלים מיוחדים הנאספים מכל העולם. המופע יכלול גם מעגל מתופפים במקצבים קצביים ומטריפים המשלבים את הקהל ומעודדים אותו להצטרף לחגיגה.

פינת ליטוף- בין העצים ובצל העלים נמצאת פינת ליטוף לקטנים ולגדולים. אוגרים, שרקנים, שפנפנים ועוד חיות בית פרוותיות ומתוקות ממתינות לליטוף, לחיבוק ולאהבה המלווה בהסבר מהמדריכים במקום.
בנוסף לפעילויות המיוחדות מציע צוק מנרה כתמיד מגוון אטרקציות וחוויות לכל גיל.


באתר מתקיימות שפע פעילויות ואטרקציות מהנות למשפחות הכוללות בין היתר בבית הילד מתקנים מתנפחים, ג'ימבורי, הפעלות יצירה, כניסה חינם לבריכת השחייה וסיורים מודרכים בחורש הטבעי עם תצפית נוף הסיורים יוצאים כל שעה עגולה ופועלים תדיר בפארק. כל הפעילויות כלולות במחיר כרטיס הכניסה.

לאורכו של מסלול הרכבל ישנן 3 תחנות אשר בכל תחנה ניתן ליהנות מאטרקציות ייחודיות ומגוונות דוגמת קיר הטיפוס, הסנפלינג, מגלשות הרים אקסטרים טרמפולינת בנג'י דום והאומגה הארוכה ביותר בישראל. פעילויות אלו בתשלום נוסף.
עוד באתר מסעדת "מקום בצוק" הנמצאת בתחנת הרכבל העליונה ומשקיפה על נופו המדהים של עמק החולה הגליל והגולן. המסעדה כשרה ומציעה אוכל ביתי. כמו כן מצויים באתר מזנונים למזון מהיר.

הפעילויות המיוחדות יתקיימו מידי יום בין השעות 11:00-17:00
שעות פתיחה של צוק מנרה 9:30 עד 19:00
מחיר כניסה: 59 ₪. .
מחיר קפיצה בטרמפולינה: 25 ₪ / מחיר נסיעה במגלשת הרים: 25 ₪

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: