אא

קבוצת ישראייר: המגמה החיובית בתחום התיירות היוצאת תימשך גם בתקופת החגים

בישראייר מנמקים זאת בירידה במחירי מוצרי התיירות היוצאת וגם בתזמון החגים, אשר חלים בימי שישי. סמנכ"ל השיווק של הקבוצה: "ישנה ירידה של עד 20% במחירי מוצרי התיירות לחו"ל בחגי תשרי השנה לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

Shutterstock Shutterstock
בקבוצת ישראייר מעריכים כי המגמה החיובית בתחום התיירות היוצאת בחודש אוגוסט, תימשך גם בתקופת החגים ולמרות התחזיות לירידת מספר הנופשים, למעלה מחצי מיליון ישראלים צפויים לבלות את ראש השנה וסוכות מעבר לים, בדומה למספר הנופשים בחו"ל בחגים בשנה שעברה.

סמנכ"ל השיווק של קבוצת ישראייר, דורי שושן, מסביר כי אחת מהסיבות לביקושים הגבוהים בחגים השנה הינה הירידה במחירי מוצרי התיירות היוצאת. "ישנה ירידה של עד 20% במחירי מוצרי התיירות לחו"ל בחגי תשרי השנה לעומת התקופה המקבילה אשתקד. כך לדוגמא, חבילת נופש בת 3 לילות לכרתים על בסיס חצי פנסיון, שנמכרה בשנה שעברה במחיר של $889 לאדם בתקופה זו, מוצעת השנה במחיר של $649 בלבד - מדובר בהוזלה משמעותית של $240", אומר דורי שושן.

עוד מוסיף שושן, כי "סיבה נוספת להוזלה במחירים של מוצרי התיירות לחו"ל היא הירידה במחירי הדלק המוזילים את מחירי הטיסות. בנוסף, ניתן לייחס ירידה זו במחיר גם למצב השוק המושפע מהמשבר הכלכלי הגלובאלי, דבר המביא להוזלת מחירי הספקים ובכך משפיע על מחירי חבילות הנופש"

תזמון החגים החלים השנה בסופי השבוע מעודד אף הוא ישראלים רבים להזמין חופשה. כך למשל, ראש השנה וחג סוכות חלים בימי שישי, כך יכולים הנופשים יכולים לצאת לטיול ארוך יחסית מבלי לקחת ימי חופשה נוספים.

רודוס וכרתים, שכיכבו כיעדי נופש מובילים בתקופת הקיץ, ממשיכים לככב גם בעונת החגים ומהווים יעדים מבוקשים לחופשה גם בתקופה זו. כ- 35 אלף ישראלים צפויים לבקר ביעדים אלו בחגי תשרי השנה. חבילה לדוגמא: 3 לילות לרודוס במלון 5 כוכבים על בסיס חצי פנסיון במחיר של $519 לאדם בחדר זוגי.

באופן כללי, ניתן לומר כי הביקושים ליעדי אירופה הולכים וגוברים עם הקרבה לחגים, בדגש על חבילות לאיטליה, ברלין וניס כיעדים מבוקשים באירופה, ועל בורגס, ורנה ופראג כיעדי נופשונים מובילים. דוגמאות לחבילות בראש השנה: חבילת נופש לבורגס במלון 4 כוכבים על בסיס חצי פנסיון ניתנת במחיר של $499 ל- 3 לילות, חבילה אחרת בת 4 לילות לורנה במלון 5 כוכבים מוצעת במחיר של $599 בלבד על בסיס חצי פנסיון.

בתחום הטיולים המאורגנים נרשמו ביקושים רבים לטיולים לסין, תאילנד, פרובנס, ברלין והיער השחור בגרמניה. ביעדים אלה נרשמה ירידת מחירים גבוהה של כ- 20% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. כך לדוגמא, טיול מאורגן לסין עולה השנה רק $3,928 לעומת שנה שעברה בה ניתן במחיר של $4,379, ירידה של כ- $400.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: