אא

הצלחה גדולה לשיתוף הפעולה בין ארקיע לקטאר אירווייז

עד סוף השנה אמורים לטוס כ-12,000 ישראלים בטיסות הסדירות של חברת ארקיע לעמאן, וטיסות המשך עם קטאר אירווייז ליעדי המזרח השונים

Shutterstock Shutterstock
בחברת ארקיע מדווחים על הצלחה גדולה בשיתוף הפעולה בין החברה לטיסות המשך עם חברת התעופה קטאר אירווייז. ארקיע מציעה טיסות לעמאן 3 פעמים בשבוע, וטיסות המשך עם חברת קטאר אירווייז ליעדי המזרח כמו דלהי, בנגקוק, בומביי, קטמנדו, קולומבו.

דודו מחלב, משנה למנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, מציין כי עשרות סוכני נסיעות מזמינים את הטיסות. מחלב מציין כי אם עד היום בעיקר צעירים היו טסים דרך יעד זה, כיום יש ביקוש לקבוצות של 30-35 נוסעים ליעדים אילו. מחלב מציין כי הטיסות ליעדים אילו בחודש אוקטובר חוסכת לנוסעים בדרך זו סכום של בין 400-500 דולר לכרטיס טיסה.

הצלחה גדולה יש גם לטיסות ארקיע לטבליסי בגיאורגיה. הטיסות לחודשים הקרובים כמעט בתפוסה מלאה. הטיסות מורכבות ב-70% מקבוצות שטסות לטיולים באיזור,ושאר הנוסעים הם אנשי עסקים.

מחלב מוסיף כי 6,000 נוסעים טסו דרך המבצע של ארקיע עם חברת ויזה כ.א.ל. לאילת. מחלב מוסיף, כי ארקיע פתחה את המבצע גם לסוכני הנסיעות. 1,200 נוסעים טסו דרך סוכני הנסיעות מתוך מטרה של החברה להעמיק את שיתוף הפעולה עם סוכני הנסיעות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: