אא

יוטרוול עורכת סקר ספקים בקרב 75 משרדי הרשת

מי הספק המעודף? עם מי משרדי הנסיעות לא אוהבים לעבוד? כל התשובות בתוך חודש. הסקר הינו חלק מתהליך מובנה של הפקת לקחים, לגבי הסכמי הרשת הנוכחיים והעתידיים, שנועד לשפר את הקשרים המסחריים עם הספקים בענף.

Shutterstock Shutterstock
רשת יוטרוול, שחברים בה 75 משרדי נסיעות, פועלת בשנים האחרונות במסגרת של מתווה תכנוני אסטרטגי מקיף, שבו מוגדרים יעדים ספציפיים בכל אחד מהתחומים המסחריים והניהוליים. ידוע הוא שהסכמי הסחר עם הספקים, שבמסגרתם משרדי הנסיעות מקבלים עמלות על המכירה, הם במוקד השיקוליים הכלכליים של כל משרד ומנגד, של כל ספק.

הרשת, בניהולו של בני מילרד, שחתמה השנה על מספר רב של הסכמים עם ספקים בארץ ובחו"ל, החליטה 'לעלות מדרגה' בכל הקשור לעבודה אל מול הספקים ולבצע סקר בקרב כל מנהלי המשרדים, שבו הם נדרשים לחוות את דעתם על כל אחד מהספקים בארץ ובחו"ל.

בשאלון מפורט, נדרשים המנהלים להעניק ציונים לחלק מן הספקים, להגדיר סדרי עדיפויות לספקים מתחרים, לציין העדפות של משרדם, לדרג ספקים על פי רמת השירות שלהם, לנמק מדוע הם עובדים עם ספק זה או אחר ועוד.

את הסקר עורך משה שמא, סמנכ"ל הרשת והוא צפוי להימשך כחודש ימים, כאשר בשבועיים הקרובים ימולאו השאלונים על ידי כל מנהלי המשרדים ובשבועיים שלאחר מכן יבוצעו הניתוחים הסטטיסטיים ויופקו המסקנות והלקחים.

בני מילרד ציין, כי "המטרה המרכזית היא להשתפר. חשוב לנו לדעת יותר על הספקים שלנו ויותר מכך, חשוב לספקים לדעת מה חושבים עליהם והיכן הם זוכים לניקוד גבוה ו/או לחילופין, היכן עליהם להשתפר".

הרשת הודיעה כי היא תעביר לספקים המרכזיים את תוצאות הסקר, על מנת שניתן יהיה להפיק לקחים ולוודא שאכן, במידה וצויינו בעיות כלשהן, הן יתוקנו. עם זאת הובהר כי התוצאות לא יפורסמו במלואן, בוודאי לא לגבי ספקים שתועדפו ואו צוייננו נמוך בסקר.

למטה הרשת היה חשוב להבהיר, כי חשיבותו של הסקר היא בכך שלראשונה יהיה כלי עובדתי ומנומק, שיאפשר קבלת החלטות מסחריות בתחום כה מרכזי. בנוסף, הוחלט ביוטרוול כי סקרים שכאלה יערכו בכל שנה, בכדי לבדוק מגמות רב שנתיות של הענף בכלל ושל משרדי הרשת בפרט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: