אא

מוקד טלפוני חדש לפניות תיירים

שירות חדש של משרד התיירות יספק לתיירים מידע, הכוונה וסיוע במקרים דחופים בכל שעות היממה

Shutterstock Shutterstock
ה-"TOURPHONE" – שירות חדש של משרד התיירות, יוצא היום לדרך. במסגרת השירות החדש יספקו נציגי המשרד לתיירים מידע, הכוונה ומענה ראשוני, 24 שעות ביממה באמצעות הטלפון. במוקד החדש ניתן יהיה לקבל מענה בנושאי שירות, נוהלי כניסה ויציאה במעברי הגבול השונים, סיוע באירועים חריגים, מידע בנושא אשרות ועוד. השירות יפעל במהלך כל שעות היממה, 7 ימים בשבוע.

פניות תיירים, אשר יגיעו אל המוקד באמצעות חיוג: *3888 מכל טלפון, ייענו כאמור, על ידי נציגי/ות משרד התיירות המאיישים/ות את לשכת המידע של המשרד בנתב"ג. פניות בהן ניתן לטפל באופן מיידי, תטופלנה ותתועדנה בתיק הפניות בעמדת ה"tourphone". פניות המחייבות הליך טיפול ארוך, תועברנה לטיפול הגורמים והרשויות הרלוונטיות. בחודשים הקרובים, בהתאם לפעילות המוקד, תיבחן במשרד התיירות האפשרות להרחבת פעילותו של המוקד ומספר הנציגים בו, זאת תוך כדי הפקת לקחים לשם שיפור השירות.

התיירים יתוודעו אל השירות החדש עם נחיתתם: בעת המעבר בעמדת ביקורת הגבולות תצורף לדרכונו המוחתם של כל תייר, איגרת מידע עם פרטי ה- "tourphone". בנוסף, עמדות מיוחדות לחלוקת האיגרת, יוצבו באולם הנכנסים בנתב"ג כמו גם בלשכת המידע של משרד התיירות, כחלק מהשירות לתייר. האיגרת מופיעה בשפות אנגלית וצרפתית. בתקופה הקרובה תתורגם לרוסית ולשפות נוספות.

באיגרת ניתן למצוא דרכי התקשרות עם נציגי משרד התיירות דרך השירות הטלפוני החדש, אתר האינטרנט של המשרד ובו מידע על אתרים, אירועים, אטרקציות ועוד ולשכות המידע של המשרד הפועלות ברחבי הארץ.

בין החודשים ינואר-יוני הגיעו לישראל כ-1.5 מיליון מבקרים- גידול של 45% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בעקבות הגידול ובהתאם ליעד משרד התיירות להגעתם של 2.8 מיליון תיירים בשנת 2008 – מיועד השירות החדש לשפר את איכות השירות לתייר, תוך מתן מענה מהיר, יעיל ומסביר פנים.

מנכ"ל משרד התיירות, שאול צמח: "איכות וטיב השירות הם מהגורמים החשובים והמשפיעים ביותר על החלטתו של התייר לשוב ולבקר בישראל. יתרה מכך, שירות איכותי יסייע בשיפור תדמית ישראל בעולם כיעד תיירות מוביל. משרד התיירות יפעל במהלך החודשים הקרובים לשיפור רמת השירות לתייר ולמטייל הישראלי בכל ענפי תעשיית התיירות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: