אא

יציאה המונית של חסידי ברסלב לעיר אומן שבאוקראינה

במהלך הימים 13.09.09 עד ה-18.9.09 יטוסו כ – 16,000 איש ב- 80 טיסות היוצאות למסע החג המסורתי שעיקרו, תפילות ראש השנה על קברו של הצדיק רבי נחמן מברסלב. יום ה"שיא" בתנועה יהיה ה- 15.9.09 עם 22 טיסות יוצאות.

בין 13.09.09 וה-18.9.09 יטוסו כ-16,000 איש ב- 80 טיסות היוצאות למסע החג המסורתי שעיקרו, תפילות ראש השנה על קברו של הצדיק רבי נחמן מברסלב. יום ה"שיא" בתנועה יהיה ה- 15.9.09 עם 22 טיסות יוצאות.
נמל התעופה בן גוריון נערך למבצע "רכבת האווירית" ליציאתם ולחזרתם ארצה של חסידי ברסלב , ההערכות נסמכת על הניסיון רב השנים שנצבר בנתב"ג, בחטיבת השירות לנוסע בנמל התעופה בן גוריון בשיתוף הרב של נתב"ג, הרב אלמליח.

במסגרת ההיערכות יינתן מענה ייחודי לצרכי הנוסעים במגוון שירותים הכוללים: מתחמים יעודיים לרישום לטיסות, בידוק ביטחוני, הקצאת דלפקי שירות ייעודיים, הצבת סדרנים להכוונה ושמירה על הסדר הציבורי, הטסה מרוכזת של מזון כמטען נלווה למסע לאומן, הקצאת דלפקי ביקורת גבולות יעודיים, הכוונה לאיזורי תפילה, הקצאת משרדי תפעול לסוכני הנסיעות ועוד. באופן חריג ולאור הצרכים המיוחדים של אוכלוסיית הנוסעים, יפתח הבידוק הביטחוני לטיסות לאומן 4 שעות לפני מועד ההמראה.

לאור הביקוש בהטסת חבילות מזון כשר ע"י החסידים, ישלחו חבילות המזון דרך מסופי המטענים בנתב"ג ולא ככבודת נוסע. כל נוסע יהיה רשאי להעלות למטוס רק ארגז מזון אישי לצרכים מיידיים בתיאום עם חברת התעופה.
היערכות נתב"ג ל"מבצע אומן" נעשית בשיתוף הגורמים הנוגעים למסע- נציגי החסידות, סוכנויות הנסיעות, חברות התעופה, חברות שירותי הקרקע, שגרירות אוקראינה בישראל, מסופי המטענים, וחטיבות נתב"ג- חטיבת הביטחון, חטיבת השירות לנוסע, חטיבת התפעול וחטיבת האחזקה.

ברש"ת מקווים כי ההערכות המוקדמת והתאומים הרבים שנעשו יקלו על קבוצה גדולה זו במסע לאומן ומאחלים לנוסעים טיסה נעימה ושנה טובה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותאוקראינהחדשות אוקראינה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: