אא

ההתאחדות לא תסכים להמחק מהתביעה של סוויס ולופטהנזה

שתי חברות התעופה מוכנות שיוסי פתאל ייצג את הסוכנים אבל שההתאחדות לא תהיה חלק מהתביעה. השופטת הודיעה לצדדים כי היא לא תאפשר לסבך את ההליך המשפטי.

Shutterstock Shutterstock
עד ליום שלישי הבא, תהיה להתאחדות סוכני הנסיעות וחברות התעופה, לופטהנזה וסוויס, אפשרות להגיע להסדר בנוגע להליך המשפטי, לקראת חזרתם לבית המשפט. הצדדים נפגשו השבוע שוב בבית המשפט המחוזי- מחוז מרכז בפ"ת. השופטת אסתר שטמר, הודיעה כי לא תתיר לסבך את ההליך המשפטי וביקשה מהצדדים לא להכביד על בית המשפט בהליך.

הסוכנים מוכנים להסיר את טענותיהם בעניין הנזקים הכספיים שנסובו להם עם ביטול העמלות, ומוכנים שיתקיים דיון בליבת הטענה להפרת ההסכם. אך במקביל דורשים שההליך המשפטי יתקיים מול התאחדות סוכני הנסיעות, שמייצגת אותם בהליך.

אבנר גורדון, מנכ"ל סוויס, אמר היום ל'פספורטניוז', כי החברות מוכנות לכך שיוסי פתאל ייצג באופן אישי את כל משרדי הנסיעות, אך לא באמצעות התאחדות סוכני הנסיעות. בהתאחדות סוכני הנסיעות לא מוכנים לכך, ודורשים שהיא תמשיך להיות אחת התובעות. בלופטהנזה וסוויס יצטרכו להודיע על החלטתם עד ליום שלישי הבא.

בהתאחדות מציינים כי מה שעושות לופטהנזה וסוויס, אלו הם תעלולים משפטיים שלבסוף יסתיימו, והדיון בסופו של דבר יתחיל על העניין המהותי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: