אא

'החיים היפים' באחוזות נופש ייחודיות בגליל המערבי

פיני וגסטון מציעים חופשה איכותית ויוקרתית במושב לימן ובשבי ציון.

Shutterstock Shutterstock

ברחבי העולם מגוון אתרי נופש אקסקלוסיביים רבים, אבל לשם מה לנסוע לחופשה ייחודית ויוקרתית בריביירה הצרפתית או לגדות אגם קומו, או שמא להרחיק עד הוואי או אקפולקו, אם כאן אצלנו לחופי הים התיכון, בגליל המערבי, ליד נהריה, במרחק נסיעה של שעה ממרכז הארץ, מצפות לכם אחוזות נופש ייחודיות ואיכותיות, דוגמתן לא תמצאו רבות, אם בכלל, בכל רחבי הגלובוס?

אנשי תיירות איכותית ויזמי 'החיים היפים', כך ניתן להגדיר את פיני וגסטון, העומדים מאחורי שתי אחוזות נופש יוקרתיות ויוצאות דופן במושב לימן ובשבי ציון.

אחוזת הנופש במושב לימן מאופיינת בעיקרה בקונספט זוגי, שלא לומר, רומנטי, והיא מציעה למתארחים 4 סוויטות, יחידות אירוח, מפוארות. כל סוויטה היא מתחם נפרד בחצר סגורה עם בוסתן פרי, וכוללת בריכת שחייה פרטית מחוממת, ג'קוזי ספא, שמשיות ומיטות שיזוף לצד הבריכה.



בתוך יחידת האירוח המרווחת והמפוארת ריהוט ומיטב אביזרי הנופש, כגון: מיטות יוקרתיות מיובאות מאירופה, מכונת אספרסו, מערכת מוסיקה מקצועית, טלוויזיה שטוחה 42 אינץ', ספריית סרטים, ועוד כהנה וכהנה, כדי להנעים לזוג הנופש את שהותו. אוכל כבר הזכרנו? שף מיוחד עומד לרשות הנופשים ומוכן למלא את כל תאוותיהם הקולינאריות, וניתן להזמין אף טיפולי ספא מגוונים, המתבצעים בתוך יחידת האירוח.

אחוזת הנופש בשבי ציון היא למעשה מלון בוטיק ייחודי ומטופח, המושתת בעיקרו על קונספט קבוצתי, משפחות, קבוצות חברים וכו', אך מתאים עם זאת גם לחוויה זוגית יוצאת דופן.



באחוזה בריכת שחייה מחוממת, פינות הסבה, סלון אירוח גדול ומרווח, מטבח ענק, מדשאה עם שמשיות, ערסלים ומיטות שיזוף, חדרי ספא וטיפולים, מרתף יין וסיגרים וסעודות המוכנות ע"י שף צמוד. הריהוט כולו באחוזה ובחדרים אקסקלוסיבי, פרי יצירתם של מעצבים בינלאומיים ותערוכות עיצוב יוקרתיות. כל החדרים, יחידות האירוח, צופים אל הים, ולכולם מרפסות נוף, והם כוללים מיטות מיובאות ייחודיות, אמבטיית ענק, מכונת אספרסו, מערכת מוסיקה מקצועית, טלוויזיה שטוחה 42 אינץ' וספריית סרטים.

"סטייל, איכות ושרות, זה המוטו שלנו", מציין פיני, ומספר על מגוון הנופשים בשתי האחוזות: "השמנה וסלתה. בעיקר, אנשי חברה, מנכ"לים וידוענים, אבל לא רק. בקיצור, כל מי שרוצה לנפוש באווירה ייחודית ויודע להעריך איכות ויוקרה", והוא מוסיף: "אנחנו, גסטון ואני, והצוות שלנו, מספקים לאורחים את כל מאוויהם. אצלנו אין כזה דבר שאין..."

אגב, מחירים. באחוזת מושב לימן מחיר יחידת אירוח ללילה, כולל ארוחת בוקר מפנקת: 2,100 ש"ח, ובאחוזת שבי ציון: 2,600 ש"ח.

אז מי אומר שכדי ליהנות מהחיים היפים ומנופש ייחודי ויוקרתי צריך להרחיק מעבר לים?

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: