אא

מלון לאונרדו רויאל נפתח בסוף השבוע בברלין

במלון החדש, שהוקם על בסיס בניין המשטרה של מזרח גרמניה לשעבר, הושקעו 50 מיליון יורו. רשת לאונרדו כוללת כיום כ- 4,600 חדרי אירוח באירופה, 900 מהם בברלין.

Shutterstock Shutterstock

קרן ההשקעות של פתאל למיזמי מלונאות באירופה, פתחה בסוף השבוע את מלון "לאונרדו רויאל ברלין".

המלון, שמיועד להיות אחד ממלונות הדגל של הרשת בברלין, ממוקם באלכסנדר פלץ. בהקמת המלון, שניצב על בסיסו של הבניין שבו ישבה בעבר המשטרה של מזרח ברלין, הושקעו 50 מיליון יורו.

בשל היותו מבנה לשימור, שומרו במהלך השיפוץ חזיתו וחלליו הפנימיים של המבנה. המלון כולל 347 חדרים, בהם 43 סוויטות והשאר חדרי דלקס, בני 23-28 מ"ר, חלל כניסה מפואר עם תקרה בגובה 8 מטר ונברשות ענק, מסעדה של 400 מקומות, טרקלין עסקי של 120 מטר וספא בקומת הגג, שיכלול 2 סאונות וחדר כושר.

באירוע החגיגי, שנערך בסוף השבוע, נטלו חלק כ- 700 אישים מגרמניה, בהם: פוליטקאים, סלבריטאים ואנשי עסקים מקומיים, ומישראל הגיעו: גדי טפר, מנכ"ל ארקיע, יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה ואלי כהן, סמנכ"ל למסחר וקשריים תעופתיים בחברת אל על. בכל קומה ניגן הרכב מוזיקאלי שונה שהנעים לאורחים הרבים.



לאונרדו רויאל, הנו המלון הרביעי שרכשה הקרן בברלין בתקופה של שנתיים. כיום מנהלת הרשת 900 חדרי אירוח בברלין ו- 4,600 חדרים בגרמניה כולה.

לדברי דוד פתאל, מנכ"ל הרשת ומהבעלים: "במהלך השנתיים האחרונות בנינו בגרמניה מותג חזק בעל נוכחות ב 10 ערים שונות במדינה ואני צופה כי תוך זמן קצר נהפוך לאחד מהמותגים החזקים באירופה בתחום המלונאות העירונית".

יצויין כי כבר ערב פתיחתו – עומד המלון על תפוסה ממוצעת של מעל 80 אחוז בחודשים הראשונים לפעילותו.







רשת ליאונרדו אירופה כוללת כיום 32 מלונות, 23 מהם בגרמניה. 28 מלונות בבעלות חברת פתאל או בבעלות קרן ההשקעות, הכוללת את החברות דלק בלרון, מגדל, מבטחים, מנורה מבטחים, דוראה ופתאל.

קרן ההשקעות של פתאל השקיעה עד היום 350 מליון יורו ברכישת נכסים באירופה. מחזור המכירות של הרשת באירופה עומד על 100 מליון יורו, ומועסקים בה 1,800 עובדים. תפוסה ממוצעת לשנת 2008 – 72%.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: