אא

גורמים בענף התיירות מעריכים: אחישי גל ישתלט על איסתא

האם אחישי גל ישתלט בקרוב על חברת איסתא? גורמים בשוק התיירות, המכירים ומעריכים את המנהל הכללי של איסתא, מעריכים כי כבר בקרוב מאד יצליח גל, יחד עם אבי דותן, לצבור כמות של מניות שתעניק לו שליטה מלאה בחברה. כיום מחזיקים השניים ב- 33% מהחברה.

Shutterstock Shutterstock
כיום מחזיק גל ב- 16.68% משיעור המניות של החברה. לצידו, מחזיק איש העסקים והדירקטור, אבי דותן, ב- 17.84% משיעור האחזקה בחברה, באמצעות חברת אביעד השקעות בתיירות בע"מ. לאחר דילול מלא מחזיק כל אחד מהשניים 16.68%. גל את דותן הולכים ביחד.

בשוק התיירות מעריכים כי גל ודותן ימשיכו בשקט, לרכוש ממניות איסתא הנסחרות בבורסה, עד שיגיעו למצב שיוכלו להשתלט על החברה. אגב, מי שיש לו 4.5% משיעור החזקה בחברה זהו, בועז וקסמן, הבעלים של אופיר טורס.

בהודעה שהועברה בזמנו לבורסה נאמר כי: "על פי הסכם מחודש יוני 2005 בין עמותת איסתא ליינס מצד אחד לבין אבי דותן ואחישי גל, התחייבו הצדדים להצביע באסיפות הכלליות של בעלי המניות של החברה בעד מינוי דירקטורים על ידי הצד האחר, באופן שמספר המומלצים מטעם דותן וגל, ישקף את שיעור זכויות ההצבעה של כל אחד מהם באסיפה הכללית של בעלי מניות החברה, ובאופן שמספר המומלצים מטעם העמותה ישקף לפחות את שיעור זכויות הצבעתה באסיפה הכללית".

עוד ציינו בהודעה כי: "בנוסף, על פי הסכם מחודש מרץ 2006 בין עמותת איסתא ליינס לבין גל, התחייב גל, כי במקרה בו תפחתנה זכויות ההצבעה של עמותת איסתא ליינס בחברה מ- 50.1% מכלל זכויות ההצבעה בחברה , הוא יצביע בכל אסיפה כללית של החברה לכל דבר ועניין, מכח כל אחזקותיו, בהתאם להוראותיה של עמותת איסתא ליינס".

אגב, הסכם 2006 יסתיים בתום 10 שנים מיום חתימתו או אם בטרם פחתו זכויות ההצבעה של עמותת איסתא ליינס מ- 50.1%. על פי ההודעה לבורסה: "מכלל זכויות ההצבעה בחברה, תוקן תקנון ההתאגדות של החברה באופן שכל החלטה של הקצאת ניירות ערך, כל מכירה של מניות המוחזקות על ידי החברה וכל החלטה אחרת שמשמעותה דילול החזקותיהם של בעלי המניות בחברה, תהא בסמכותה של האסיפה הכללית ולא בסמכות דירקטוריון החברה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: