אא

רויאל קריבייאן מסירה את הלוט מעל הפלא האדריכלי על סיפון אואזיס אוף דה סיז

הספינה תושק לקראת סוף 2009. היא תהיה ספינת השיט הגדולה והמהפכנית ביותר בעולם- עם 16 סיפונים, במשקל של 220,000 טון, תפוסה של 5,400 אורחים ו-2,700 חדרים

Shutterstock Shutterstock

אואזיס אוף דה סיז של Royal Caribbean International, המילה האחרונה בעיצוב ספינות שיט, תביא את המיטב שביבשה אל הים. הקונספט החדש, שללא ספק מהווה פריצת דרך, יחשוף שבע שכונות באוניה החדשה הנמצאת היום בשלבי בנייה אחרונים- האואזיס אוף דה סיז. בכל שכונה יוכלו הנופשים למצוא חוויות מגוונות במקומות שונים, הכל לפי הטעם, הסגנון ומצב הרוח האישי.


השכונה הראשונה שנחשפה בימים אלה, היא- הסנטרל פארק. עיצוב מהפכני שבו מרכז הספינה נפתח אל השמיים וטומן בחובו גנים טרופיים שופעים באורך של מגרש כדורגל. הפארק הוא מקום מפגש משיב נפש, רצוף שבילים לטיולים שלווים, גני פרחים עונתיים ועצי חיפוי, ויעניק לנופשים היצע רחב יותר של מקומות בילוי באוויר הצח. הכיכר המרכזית האלגנטית והתוססת של סנטרל פארק תהיה ממש כמו מרכז עיר, המתפתח מאווירה שקטה ושלווה בשעות היום לארוחות בחוץ ובידור בשעות הערב, עם קונצרטים ומופעי רחוב להנאת האורחים. השכונה מעוטרת בחדרים עם מרפסות בגובה שישה סיפונים עם נוף לפארק למטה ולשמיים למעלה.


מסביב למתחם החברתי יהיו מסעדות במגוון סגנונות, ממסעדות יוקרה ועד קפה מסעדה. האורחים יוכלו לסעוד בארוחה אלגנטית במסעדת 150 Central Park החדשה או מארוחת צהריים בסגנון פיקניק ב-Central Park Café העממית יותר, שבה יוכלו גם לשבת בחוץ ולהתבונן בעוברים ושבים. אפשרויות אחרות בתחום המזון כוללות את 'השולחן של ג'ובאני', מסעדה איטלקית; בר היין Vintage; ובית הסטייק הנודע של הרויאל קריביאן Chops Grill. מספר בַּרים יהיו פזורים לאורך הפארק, כולל Canopy Bar הממוקם באחת מכיפות הזכוכית, והבר הייחודי Rising Tide – הבר הנע הראשון על פני הים – פלא הנדסי שיקיף שלושה סיפונים ויאפשר לנופשים ליהנות מקוקטייל בשעה שהבר כולו עולה לאיטו אל

הסנטרל פארק ואז יורד בחזרה אל המתחמים הציבוריים במפלס התחתון. סנטרל פארק יכלול גם בוטיקים יוקרתיים שיציעו מגוון מוצרים בנישה הספציפית הזו.
"אנחנו שמחים מאוד להשיק את סנטרל פארק, השכונה הראשונה מבין שכונות מלהיבות רבות בספינת ג'נסיס וביטוי יוצא מן הכלל לחדשנות ולדמיון המאפיינים את רויאל קריביאן", אמר ריצ'ארד פיין, יו"ר ומנכ"ל Royal Caribbean Cruises. "ספינה זו היא בחזקת זינוק עצום מבחינת אדריכלות ועיצוב, והיא תעניק חוויית חופשה ללא תחרות לכל מי שיפליג אתנו".


"הזהות המותגית שלנו נשענת על חדשנות ומתן חופשת השיט הטובה ביותר דרך חוויות מלהיבות ומפעימות", ציין אדם גולדשטיין, נשיא ומנכ"ל Royal Caribbean International. "סנטרל פארק הוא חידוש של ממש בתחום עיצוב ספינות השיט ומאפשר לנו לא רק להעמיד לרשות האורחים שלנו היצע מגוון יותר של חדרים עם מרפסות, אלא גם מתחם ציבורי מדהים שיהיה מרכיב מרכזי של הספינה, הן בימים והן בלילות".
מפרט תמציתי של סנטרל פארק:

• סנטרל פארק ממוקם בסיפון 8 של הספינה. רוחבו 19 מטר ואורכו 100 מטר. השכונה המתוחכמת תכיל בתוכה 334 חדרים המשקיפים על הפארק, כאשר 254 מהם עם מרפסות.


• סנטרל פארק יעוטר בצמחיה טרופית, כולל פרחים עונתיים, שיחים ועצים. הקונספט יתמקד בגורם ההפתעה והסקרנות ולכן שטחי הגן ברחבי הפארק כאילו יצוצו להם לאורך השבילים הקסומים. נטיעות של פרחי קלה הטובלים בצמחי אוזני פיל, Red Ginger, שרכי Rabbit Foot, צמח הזברה Zebra Calathea הם חלק מעולם הצומח שיהיה לאורחים העונג לגלות. העצים, שחלקם יגיעו אפילו לגובה של שניים וחצי סיפונים, כוללים את הזית השחור, Cuban Laurel, דובדבן הריו גרנדה ובמבוק "צבוע" וזהוב.


• ההפתעות בפארק כוללות פינות קריאה שקטות, גן שחמט עם כלי משחק גדולים, גן הפרגולה – גינה ייצוגית עם צמחים משלל מקומות באיים הקאריביים, וגן פסלים עם עבודות של אומנים בינלאומיים.


• בפארק ישולבו מערכות השקיה וניקוז עם טכניקות בקרה של מיקרו-אקלים.


• גנן מומחה יעביר חוגים עבור האורחים שירצו להרחיב את ידיעותיהם על עולם הצומח. 


• חופות הקריסטל – The Crystal Canopies – שתי כיפות זכוכית מרשימות, כאשר באחת מהן יש אפילו בר, יהיו מוקד משיכה בסנטרל פארק ויובילו אור שמש אל המתחמים הציבוריים הפנימיים של הספינה.


• מגוון מסעדות בשכונת סנטרל פארק.


• סנטרל פארק יכלול בוטיקים וחנויות יוקרה לאניני הטעם מבין הנוסעים, כולל חנויות רשת כגון The Parkside Gallery המציעה עבודות אומנות מקוריות למכירה, ו-Picture This, סטודיו לצילום.

כאשר האואזיס אוף דה סיז תושק לקראת סוף 2009, היא תהיה ספינת השיט הגדולה והמהפכנית ביותר בעולם פלא אדריכלי על פני הים, עם 16 סיפונים, במשקל של 220,000 טון, תפוסה מקסימאלית של 5,400 אורחים ו- 2,700 חדרים. הספינה תפליג מנמל הבית שלה בפורט לודרדייל, פלורידה. בשנת 2010 תצטרף אליה ספינת אחות. מידע נוסף ניתן למצוא באתר www.royalcaribbeangenesis.com.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: