אא

הניחוחות והטעמים של LE MOULIN

בית המאפה הייחודי, בולנז'רי LE MOULIN , שנפתח אך לפני כשנה, כבר זוכה לאמונם של לקוחות מכורים רבים

Shutterstock Shutterstock

מזה שנים אחדות זוכה השף קונדיטור מוטי למוניטין ולשבחים על מגוון מאפים ועוגות שסיפק למיטב בתי הקפה בתל אביב, עד שלפני שנה החליט לפתוח בית מאפה משל עצמו ולשרת ישירות את הלקוחות, המוזמנים גם לשבת במקום וליהנות מן הטעמים והניחוחות.


בית המאפה הייחודי, בולנז'רי LE MOULIN , ברחוב בוגרשוב 72 בתל אביב, שנפתח אך לפני כשנה, כבר זוכה לאמונם של לקוחות מכורים רבים. בבית המאפה הייחודי נאפים כל המוצרים האיכותיים במקום. המבחר המגוון כולל בגטים, הנאפים בתנור אבן, כיכרות לחם בטעמים שונים: עגבניות מיובשות, בזיליקום, אגוזים וצימוקים, לחם על בסיס שיפון וקינואה, חיטה ושיבולת שועל, ולקראת שבת גם חלות מתוקות. כל הלחמים מיוצרים מרכיבים טבעיים בלבד וממחמצות תוצרת עצמית.


כמובן, מאפי הבוקר המסורתיים אינם נפקדים מבית המאפה, וביניהם: קרואסון חמאה, לחם שוקולד, קרואסון שקדים, מאפה תפוחים, קראנץ' קינמון, צמת שוקולד ודניש קרם פטיסייר ופירות יער.
נוסף על כך, ניתן להזמין בבית המאפה כריכים וקישים אישיים הנאפים במקום ומוגשים בלווית סלט ירוק כארוחת בוקר או צהריים.


בין העוגות הנמכרות על המשקל ראויות לציון מיוחד: עוגת גבינה של פעם ובראוניס שוקולד בלגי, המכיל 70% מוצקי קקאו, ובימי שישי עוגות שמרים שוקולד וקינמון פריכות ונימוחות.
וכל מי שמזדמן, או מגיע במתכוון, לרחוב בוגרשוב, מובטח לו שלא יוכל לעמוד בפני הטעמים והריחות של המתוקים הפריכים והנימוחים, ומן הסתם, ישוב לכאן בכל הזדמנות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: