אא

אל על מייקרת את תוספת הדלק לקראת החורף

המהלך בא בעקבות עליית מחירי הנפט הגולמי אל מעל $81 לחבית. במקביל החברה מרחיבה את היצע מבצעי החורף. אלי כהן: "המגמה של המשך נסיקת מחיר הנפט הגולמי מחייבת אותנו לבצע התאמות של תוספת הדלק, כפי שנעשה בתעשיית התעופה העולמית כולה".

Shutterstock Shutterstock
לאור מגמת ההתייקרות החדה במחירי הנפט הגולמי אל על מייקרת את תוספת הדלק, בשיעור של $10 עד $23 לקטע טיסה, החל מיום חמישי, ה- 29 באוקטובר 2009. כרטיסים שיירכשו וישולמו עד למועד זה יחוייבו בתעריפים הקיימים. עדכון תוספת הדלק לא יחול על כרטיסי הבונוס הממומשים על ידי חברי מועדון הנוסע המתמיד.

השינוי בתוספת הדלק עבור קטע טיסה יהיה: ליעדים ארוכים – $23, ליעדים בינוניים – $17 וליעדים קצרים – $10.

במקביל מציעה אל על מבצעים לקהל הרחב ולחברי מועדון הנוסע המתמיד ומרחיבה את מכירת כרטיסי אל על Basic גם לתקופה של ינואר עד מרץ 2010 במחירים החל מ- $339. בין השאר מציעה החברה מבצע, המעניק 2 לילות במלון במתנה לזוגות הטסים בחודשים נובמבר-דצמבר, מבצעים לצעירים בטיסות למזרח הרחוק, מבצעי משפחות לחבילות איים בתאילנד ועוד.

אלי כהן, סמנכ"ל למסחר וקשרים תעופתיים אל על: "המגמה של המשך נסיקת מחיר הנפט הגולמי מחייבת אותנו לבצע התאמות של תוספת הדלק, כפי שנעשה בתעשיית התעופה העולמית כולה. לצד זאת נמשיך להיות הגורם המוביל בישראל בהשקת מבצעים אטרקטיביים ובחדשנות שיווקית לטובת הנוסעים ולהנאתם. תקופת הסתיו והחורף מזמנת לנוסעים שפע של אטרקציות בחו"ל בעלויות שהייה נמוכות. אנו עושים הכול על מנת לעודד את הציבור לנצל את ההזדמנויות הללו ומציעים מבצעים בהתאם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: