אא

כונן קשיח חיצוני חדש של SAMSONG עם צריכה חשמלית מופחתת במצב Standby

צריכת החשמל הנמוכה ב- 95% מפחיתה את הפליטה הלא ישירה של פחמן דו-חמצני. סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת חיון: "ה- STORY Station של סמסונג עושה צעד ענק קדימה ומניח את היסודות לכניסה של טכנולוגיית הכוננים הקשיחים הידידותיים לסביבה, בזמן הנכון".

Shutterstock Shutterstock
קבוצת חיון, נציגת SAMSUNG בישראל, הודיעה על השקת ה- STORY Station - כונן ה- "3.5 הקשיח החיצוני, שיצרוך פחות מוואט אחד במצב standby ויפחית את הפליטה הלא ישירה של פחמן דו-חמצני.

הרמה המופחתת של הצריכה החשמלית במצב ה- standby, שמגיעה עד ל- 0.09 ואט , הושגה על-ידי אימוץ מבנה חדש של מעגלים חשמליים, שהופך את הכונן ללא פעיל כשכבל ההספק מחובר ויציאת ה- USB לא מחוברת.

"גם בישראל, דרישות המשתמשים מכונן קשיח חיצוני כוללות כעת מאפיינים של ידידותיות לסביבה ורמות צריכה נמוכות בנוסף לרמת הביצוע, לאמינות ולעיצוב המיוחד", אומר ארמו דריהם, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת חיון, ומוסיף כי "ה- STORY Station של סמסונג, שקיבל שבחים על העיצוב המרשים של הכונן החיצוני, עושה צעד ענק קדימה ומניח את היסודות לכניסה של טכנולוגיית הכוננים הקשיחים הידידותיים לסביבה, בזמן הנכון".

ה- STORY Station של SAMSONG יהיה זמין ברשתות בקרוב, בדחיסויות שנעות מ- 500 גיגבייט ל- 2 טרה בייט ומכיל את ה- Samsung Auto Backup לשמירה מתמשכת של מידע, את תוכנת SecretZoneTM עבור הצפנה של מידע אישי ואת SafetyKey™ עבור הגנה על הסיסמה.

הצריכה המופחתת במצב standby תאומץ בכל כונני ה- STORY Station שישלחו מתחילת נובמבר 2009.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: