אא

קונטיננטל איירליינס הצטרפה ל- Star Alliance

הצטרפותה של קונטיננטל איירליינס לברית האסטרטגית המורחבת באמריקה, אסיה ואירופה תספק ללקוחותיה פריסה גלובלית, הכרה עולמית, וטיסה רציפה, ותהפוך את ניו יורק/ניוארק למרכז החדש של Star Alliance.

Shutterstock Shutterstock
קונטיננטל איירליינס הינה החברה החמישית שמצטרפת לרשת ה- Star Alliance. חברותה של קונטיננטל ברשת באה בעקבות שותפותה האסטרטגית עם יונייטד איירליינס, לאחר 18 חודשי עבודה משותפת של מומחים מטעם חברות התעופה ו- Star Alliance על מנת להבטיח את המעבר.

ג'אן אלברכט, מנכ"לStar Alliance , אמר היום: "זו הפעם הראשונה שחברת תעופה עברה ישירות משותפות אחת לשותפות אחרת ואני רוצה להודות לכל מי שווידא שהמעבר הזה יתבצע בצורה חלקה. הנוסעים שלנו יכולים כעת להעריך את היתרונות שקונטיננטל מביאה עמה לרשת Star Alliance, בעוד לקוחותיה של קונטיננטל נהנים מהטבות רשת מתוגברות".

לארי קלנר, יו"ר ומנכ"ל קונטיננטל איירליינס, אמר כי "מעברה של קונטיננטל ל- Star Alliance הוא אחד המהלכים האסטרטגיים שהשלמנו במשך שנות עבודתי בקונטיננטל. חברותנו ב- Star Alliance ממצבת אותנו כך שביכולתנו להעניק רשת רחבה יותר ללקוחותינו ולהגיע להישגים עסקיים טובים יותר ועתיד חזק יותר לקולגות, ללקוחות ולקהילה שלנו, כתוצאה מההטבות הכרוכות בהיותנו חלק משותפות חברות התעופה הגדולה ביותר בעולם".

עם הצטרפות קונטיננטל איירליינס לרשת יהנו לקוחות החברה ו- Star Alliance משלושה יתרונות:

פריסה גלובלית
אפשרות לבחור מבין 19,500 טיסות יומיות המשרתות כ- 1,071 שדות תעופה ב- 171 מדינות. בצפון אמריקה יתווספו לרשת שלושת נמלי הבית של קונטיננטל: ניו יורק/ניוארק, יוסטון וקליבלנד. באמריקה הלטינית תגביר הרשת של קונטיננטל את אפשרויות הבחירה לטיסות למקסיקו, מרכז אמריקה, דרום אמריקה והאיים הקריביים. ברחבי הים הצפוני, תוסיף קונטיננטל בחירה נוספת, במיוחד בקו ניו יורק/ לונדון ובאוקיינוס השקט יתווספו טיסות קונטיננטל החוצות את האוקיינוס ליבשת סין, הונג קונג ויפן ובאמצעות טיסות קונטיננטל מיקרונזיה הממוקמת בגואם.

בנוסף, ניתן להזמין את טיסות קונטיננטל איירליינס בתעריף Star Alliance Round the Worldוכן ל- North America Airpass. כמו כן, קונטיננטל תמכור את כל 13 מוצרי Star Alliance ותשתתף במוצר אחד Star Alliance Convention Plus.

הכרה עולמית
חברי Continental OnePass יוכלו להרוויח ולממש מיילים בכל המפעילות של הרשת.
חברי OnePass Gold ו- Platinum Elite יקבלו Star Alliance Gold Status באופן מיידי וייהנו מהטבות כגון גישה ליותר מ- 954 טרקלינים, הקצבת מטען נוסף, עדיפות במסירת המטען, דלפקי check-in מיוחדים ומתן עדיפות ברשימת המתנה ובהמתנה לטיסות על בסיס מקום פנוי בשדה התעופה.
לחברי OnePass Silver Elite יש מעמד של Star Alliance Silver Status, המעניק להם עדיפות ברשימות ההמתנה ובהמתנה לטיסות על בסיס מקום פנוי בשדה התעופה.
החברים בכל תכניות הנוסע המתמיד של Star Alliance יכולים כעת להרוויח ולממש מיילים בקונטיננטל. חברי OnePass יוכלו להשתמש במיילים שלהם כחלק מתכנית השדרוג של הרשת עבור שידרוג של מושב אחד בטיסה עם המפעילות שהם חלק מהתכנית.

נסיעה רציפה
אפשרות חיבור מהיר ונוח לטיסות של המפעילות השונות החברות בברית. החל מהיום, אפשר לעשות check-in בשדה התעופה ממנו יוצאים, עבור כל טיסה הכוללת טיסת מעבר בין טיסת קונטיננטל לטיסה של מפעילה אחרת ברשת. בנוסף על כך, מרכזי טיסות הביניים של הרשת יכללו מעתה את כל הטיסות המופעלות באמצעות קונטיננטל איירליינס. מרכזים מיוחדים יטפלו בנוסעים ובמטען הזקוקים למעבר בין המפעילות ברשת, במידה ויהיו אי סדרים בטיסה. המרכזים מופעלים כעת במבחר שדות תעופה ברחבי הרשת, כגון: פרנקפורט, מינכן, שיקגו, לוס אנג'לס, טוקיו-נריטה ובנגקוק. יתרה מכך, קיימות תכניות לאיחוד פעילויות מסוימות באזור שדה תעופה או טרמינל מסוים במבחר יעדים אליהם טסה קונטיננטל. עד סוף שנה זו, תעביר קונטיננטל את מערכותיה ב- 11 שדות תעופה ברחבי העולם לאגפים אחרים באותו השדה. לדוגמה, ב- 27 באוקטובר, תעבור קונטיננטל לטרמינל 1 בפרנקפורט וב- 1 בנובמבר, היא תעבור לאגף הדרומי של טרמינל 1 בטוקיו/נריטה. שדות תעופה אחרים בהם נעשה איחוד טרמינלים כוללים את בייג'ין, שיקגו, הונולולו ושנחאי.

בימים האחרונים חתמה קונטיננטל איירליינס על הסכמים מסחריים דו-צדדיים, המגדירים את היחסים העסקיים הקיימים תחת המותג והשירות של Star Alliance, עם כל 24 השותפות החברות בברית, וכן חתמה על הסכמי קוד משותף עם ארבע חברות השותפות בברית - United, Lufthansa, Air Canada ו- bmi. הסכם דומה עם חברות נוספות ייושם בחודשים הקרובים.

ההיערכות של החברה כללה:
* איחוד טרמינלים בשדות התעופה: העברת מערך התפעול של החברה ב- 11 שדות תעופה ברחבי העולם, על מנת להקל על החיבור לחברות אחרות בברית.
* החלפת שילוט במטוסים ובשדות התעופה בכ המתקנים בשדות התעופה ובמטוסים.
* היערכות מחדש של המחלקות התמחיריות כדי להתאימן לבקרת מלאי המקומות של Star Alliance.
* העלאת מסע פרסום נרחב, אשר פונה בעיקר אל הלקוחות העסקיים, במקביל ליציאת Star Alliance במסע פרסום.
* עדכון מדיניות שירות הלקוחות. לדוגמה, העלאת מספר הכבודה עבור לקוחות פלטינום וזהב עלית של קונטיננטל לשלוש מזוודות, השוקלות 32 ק'ג כל אחת, בדומה להטבה הניתנת ללקוחות זהב של Star Alliance.
* שיפור תכנית הסכמי המכירות עבור לקוחות מסחריים וקמעונאיים.
* הכשרת אלפי העובדים בחברה בנושא התהליכים והשירותים הניתנים על-ידי Star Alliance, כולל נהלי שדה, שירות, תכנית הנוסע המתמיד, וההכרות עם שותפותיה העתידיות של קונטיננטל.
* ביצוע שינויים בתכנית הנוסע המתמיד והכרה בלקוחות עלית: חברי OnePass יוכלו להזמין טיסות בונוס בחברות התעופה של Star Alliance החל מהיום, וצבירת המיילים בחברות אחרות בברית תכנס אף היא לתוקפה החל מהיום.
* ביצוע שינויים טכנולוגיים כגון עדכון מערכות מידע על לקוחות ורשומת הזמנות, כדי להבטיח הכרה בנוסע מתמיד עלית בכל רשת Star Alliance, יישום הליכים חדשים בתוכנית הנוסע המתמיד לצבירת מיילים ומענקי זיכוי, פיתוח אפשרויות check-in משותפים לכל החברים ב – Star Alliance והתקשרות עם מערכת המידע של Star Alliance לקבלת זמני טיסה עדכניים של החברות ברשת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: