אא

קובי קרני:"אם הסוכנים ידעו ליישם את ההסכם, זה דבר גדול לסוכנים"

בעקבות הסכם הפשרה בין סוכני הנסיעות לחברות לופטהנזה, סוויס ויונייטד, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות: "אני מתפלל שהסוכנים יקחו את הדברים הטובים מההסכם. הכל תלוי בהם. אנחנו נשמח לעשות הסכם דומה עם כל חברות התעופה". עכשיו מחכים לבריטיש איירווייס שהתביעה ממשיכה נגדה. בקרוב אסיפה כללית מיוחדת. סוף עידן העמלות

Shutterstock Shutterstock

בהתאחדות סוכני הנסיעות רואים בהישג גדול את הסכם הפשרה שהושג עם חברות התעופה, לופטהנזה, סווייס ויונייטד. לפי ההסכם בתחילת 2009 יעבור השוק לעמלת אפס לגבי אותן חברות. ההישג מבחינת הסוכנים הוא שבשלוש השנים הקרובות חברות התעופה הנ"ל יגבו דמי טיפול מהנוסעים שיזמינו את כרטיסי הטיסה דרכם, בדיוק כמו סוכני הנסיעות.


עפ"י ההסכם, חברות התעופה יגבו דמי טיפול ממוצעים, ולא סכום מינמלי של 5 דולר. יו"ר ההתאחדות סוכני הנסיעות, קובי קרני אמר על ההסכם: "אני מתפלל שהסוכנים יקחו את הדברים הטובים מההסכם. הכל תלוי בהם.הסוכנים צרכים להבין שכעת זה רק תלוי בהם. הם צרכים לגבות דמי טיפול, לדעת להתחיל ליישם את זה. אם הם ידעו ליישם אותו, זה דבר גדול לסוכנים.


משמעות ההסכם, זוהי תחרות הוגנת, זה מה שביקשנו מהתחלה. ההסכם הוא מצויין לסוכנים, זה דבר אחד, אך השאלה מה הסוכנים יעשו עימו". מבחינת שאר חברות התעופה, קרני אומר: "אנחנו נשמח לעשות הסכם דומה עם כל חברות התעופה האחרות". עכשיו הכל מחכים לראות כיצד תגיב חברת בריטיש איירווייס שגם נגדה הגישו סוכני הנסיעות תביעה לבית המשפט, והתביעה ממשיכה כרגיל. יעל קטן, מנהלת בריטיש בישראל, מעדיפה בשלב זה לשתוק, ואינה מגיבה.


בקרוב התאחדות סוכני הנסיעות מתכוונת לערוך אסיפה כללית מיוחדת כדי לעדכן את הסוכנים על ההסכם ולמעשה על סוף עידן העמלות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: