אא

משרד התיירות מעניק מימון מיוחד למחקרי תיירות

המשרד יעניק מענקי מחקר בסך 125,000 ש"ח לחוקרים וחוקרות מהטכניון ואוניברסיטאות ב"ש וחיפה

Shutterstock Shutterstock
מענקי מחקר בסך של כ-125,000 שקלים יוענקו על ידי משרד התיירות במסגרת פרויקט מחקר חדש, לחמישה חוקרים וחוקרות שיבצעו מחקרים בתחומי התיירות השונים. משרד התיירות ילמד את ממצאי ומסקנות המחקרים וייעזר בהם במסגרת פעילותו לפיתוח התיירות לישראל על ענפיה השונים.

המחקרים החדשים יבוצעו בנושאים: חופשות משפחתיות כמנוף לפיתוח תיירות באזורי הפריפריה, בניית מודל סטטיסטי-כלכלי המתבסס על ניתוחים השוואתיים מתוך סקרי תיירות נכנסת, עיצוב מדיניות להגנת צרכן התיירות, בחינת הפוטנציאל התיירותי-כלכלי של הקמת מרכז על רוחני-דתי בגליל ומחקר בנושא תכנון לתיירים - בין הרצוי למצוי. תקופת המחקרים הוגדרה כשנה אחת.

המוסדות אשר יבצעו את המחקרים הם אוניברסיטת חיפה, המרכז האוניברסיטאי אריאל, אוניברסיטת בן גוריון, המכללה האקדמאית של ת"א-יפו והטכניון-המכון הטכנולוגי לישראל.

שרת התיירות, רוחמה אברהם-בלילא: "משרד התיירות פועל לגיבוש אסטרטגיה המשלבת בין הדגשת אוצרותיה הטבעיים של ישראל – ההיסטוריים, הארכיאולוגיים והדתיים לבין יעדיו הכלכליים-חברתיים של המשרד, זאת בהתאם להתפתחות התיירות האזורית והבינלאומית. השקעה במחקר ובפיתוח והידע שיילמד ממחקרים אלו, ייסעו בגיבוש כלים ופעולות שיתרמו להתייעלותה והצעדתה קדימה של תעשיית התיירות הישראלית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: