אא

רשת UTravel הפכה לגלובאלית

חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם רשת Travelsovers העולמית שלה מעל ל-3,200 סוכנויות נסיעות בעולם כולו ותייצג את הרשת באופן בלעדי בישראל,תוך הענקת הטבות משמעותיות למשרדי UTravel שיאפשרו להם יתרון תחרותי מובהק בעידן עמלת אפס

| |
נוצרים שיתופי פעולה חוצי גבולות,ובעיקר מתאפשר למשרדים העסקיים החברים ב- Utravel,לקחת חלק במכרזים בינלאומיים לאספקת שירותי תיירות ונסיעות לחברות אותן משרתת Travelsavers כדוגמת Boing.בין שאר השירותים שאליהן תינתן גישה למשרדים Utravel, בולט שירות 7/24פחות מחצי שנה מאז הכריזה Utravel על תוכנית העבודה לשלוש השנים הבאות, שבמסגרתה הודיע מנכ"ל הרשת בני מילרד כי הוא בוחן כיוונים עסקיים גלובליים, הודיע מטה הרשת, כי לאחר משא ומתן ממושך, נחתם הסכם, הראשון מסוגו בענף סוכני הנסיעות בישראל, עם הרשת העולמית Travelsavers שהמטה שלה ממוקם בלונג איילנד בארה"ב ומשרדי הנסיעות שלה פרושים על פני ארבע יבשות.
במסגרת ההסכם תזכה Utravel וכל משרדי הנסיעות החברים בה,לגישה לכל מאגרי המידע של הרשת האמריקאית,לזכות שימוש בתוכנות התיירות וההזמנות, לקדימות בכל הנוגע להזמנת מוצרי הדגל של Travelsavers כגון קרוזים ייחודיים, אתרי ספא וכן למאגר ההסכמים הבלעדיים של הרשת עם עשרות אלפי בתי מלון בעולם כולו.
בשבוע שעבר, נפגשו בדבלין שבאירלנד, מנכ"ל Utravel בני מילרד והסמנכ"ל משה שמא, עם נשיא Travelsavers ושני סגניו ולאחר דיונים ומפגשים שארכו שלושה ימים,שבמהלכם נדרשה Utravel להציג את המודל העסקי שלה, את האסטרטגיה ארוכת הטווח שעל פיה היא פועלת ואת המגמות העסקיות בישראל,הודיע להם נשיא הרשת האמריקאית Rick Mazza,כי הוא מאמין ששותפות בין שני הגופים תועיל מאוד לקידומם העסקי.
מעבר להצטרפות כחברים וכנציגים בלעדיים בישראל, נמסר כי השותפות החדשה מאפשרת למשרדים העסקיים ב-Utravel, גם הצטרפות לפורום הניהול התיירותי הבינלאומי,שנחשב למועדון העסקים היוקרתי והמוביל בצפון אמריקה ואשר במסגרתו,נחשפים המנהלים לאופציות עסקיות חדשות365 שמעניק לכל נוסע עסקי, בכל נקודת זמן, אפשרות לקבלת שירותים דחופים, מקווי הסיוע המיוחדים שהרשת מפעילה והמרושתים בעולם כולו. בנוסף, אפשרות השימוש במנועי ההזמנות של הרשת האמריקאית, יאפשרו למשרדי Utravel נגישות למגוון רחב של מוצרים, במחירים תחרותיים ביותר ובטכנולוגיית און ליין העדכנית והחדשנית ביותר הקיימת כיום. בני מילרד, מנכ"ל Utravel, אמר לאחר טקס החתימה כי 'אני רואה בשותפות זו מנוף משמעותי לצמיחה העסקית של Utravel ושל המשרדים החברים בה. לאור השינויים המתרחשים בענף הנסיעות בישראל ובעיקר עמלת האפס שעלולה לפגוע קשות במשרדי הנסיעות, אנו אחראים לוודא כי למשרדים החברים ב- Utravelיהיה פתרון יעיל, זמין ובר קיימא'.
סמנכ"ל הרשת משה שמא שמונה לתפקידו לפני מספר חודשים יהיה אמון על הטמעת המערכות החדשות ברשת ועל בניית יחסי העבודה הגלובליים, באופן שישרתו באופן מיטבי את המשרדים בישראל ויאפשרו להם ליהנות מהטכנולוגיה החדשה ומהנגישות לשירותים החדשים ברשת.
נשיא Travelsavers העולמי Rick Mazza,שהרשת שבבעלותו חולשת על מחזור עסקי של 18 ביליון דולר,הוזמן על ידי Utravel להגיע לביקור בישראל ולהרצות בפני ראשי הענף והרשת, בנושא ההתמודדות עם עמלת האפס – שכידוע תהליך זה כבר התרחש בארה"ב לפני מספר שנים. תפיסתו את השינוי שעתיד להתרחש, היא שונה מהמקובל לחשוב ולאור העובדה שהתמודד בהצלחה רבה עם שינוי שכזה ואף הצליח ליצור כלים יעילים לשמירה על הרווחיות ואף לצמיחה, הוא ניאות לחלוק מניסיונו ומועד ביקורו המתוכנן יפורסם בעתיד הקרוב.אין ספק שהסכם זה מהווה מענה למגמות הגלובליזציה ובעיקר לתופעת השותפויות והמיזוגים, שהם נחלתם של ענפים מתקדמים רבים בכלכלה העולמית ועתה חדרו גם לענף הנסיעות בישראל, באמצעות Utravel.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: