אא

שוק הנסיעות מחכה לראות כעת מה תעשה חברת אל על?

לאחר ההסכם בין ההתאחדות סוכני הנסיעות ללופטהנזה, סוויס ויונייטד מחכה ענף התיירות לראות מתי גם חברת אל על תודיע על עמלת אפס ותצטרף להסדר דומה. סוכני הנסיעות אגב לא פוסלים הסדר זהה גם עם חברת אל על. אגב הסוכנים מדברים על דמי טיפול של 75 דולר

Shutterstock Shutterstock

לאחר ההסכם אליו הגיעו סוכני הנסיעות עם חברות התעופה לופטהנזה, סוויס ויונייטד מחכה כעת שוק הנסיעות והתעופה לראות מה תעשה חברת אל על. למעשה השאלה כעת היא רק העיתוי שחברת אל על, אם תודיע על עמלת אפס עם הסדר דומה כמו של לופטהנזה וסוויס.


בענף התעופה אומרים כי לאל על נסללה הדרך בלי שתצטרך לצאת למאבק עם הסוכנים ואם היא תהיה חכמה, היא תדע למנף את מה שקרה עם לופטהנזה וסוויס. באל על לא מגיבים בשלב זה על כוונות החברה בנושא העמלות.


בהתאחדות סוכני הנסיעות מציינים באגרת אותה הם שלחו לסוכנים כי חברות התעופה לופטהנזה, סוויס ויונייטד התחייבו : "להצהיר בהודעה לבית המשפט כי הן מחויבות לתחרות הוגנת מול הסוכנים, להימנע ממכירה ישירה של כרטיסי טיסה ללא דמי טיפול הוגנים וסבירים, מינימום של שלוש שנים".


שימו לב על גובה דמי הטיפול שהסוכנים בונים עליהם: "חברות לופטהנזה וסוויס התחייבו לשמור על רמת דמי טיפול בגובה שישקף גמול הוגן וסביר לסוכן הנסיעות. החברות ציינו בהתחייבותם כי לוח דמי הטיפול שכבר פורסמו באפריל ייחשב להוגן וסביר. החברות לא תבצענה מכירות ישירות , אלא בתעריפים מומלצים לצרכן אשר יכללו, כאמור גם תוספת בגין דמי טיפול הוגנים וסבירים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: