אא

פנטזיה תאילנדית באנטליה-קלאב "סיאם"

324 חדרים מאובזרים,סוויטות מפוארות,חמאם,בריכות שחיה,חוף ים,גן ילדים,מגלשות,מופעי בידור ואוכל,קדימה אוכל, הכל כלול בקלאב התאילנדי "סיאם" באנטליה

Shutterstock Shutterstock

יש לעם הטורקי מסביר הפנים, את הכישרון שמוליך אותם מידי שנה למקומות שגם בדימיון הפרוע ביותר הוא בלתי נתפס. בדימיונם הולכים הם הכי רחוק שאפשר. הפעם הם הלכו רחוק,רחוק לעבר תאילנד שבמזרח הרחוק. אותה הם העבירו לעיירה בלק הנמצאת 40 ק"מ משדה התעופה של אנטליה. בין בתיה האפורים של העיירה,ובמרחק של מאה מטר מהבזאר הססגוני של בלק,השיקו החודש את הפנטזיה העולה על כל דימיון "קלאב סיאם".


208 חדרים סטנדרטים 78 חדרי משפחה,20 חדרים מחוברים,11 סוויטות ג'וניור, 4 סוויטות עליונות,2 סוויטו, תחתונות,ו-1 סוויטת קינג המלכותית, סה"כ 324 חדרים המאובזרים בטלויזיות 33 אינג' חדרי אמבטיה , טלפון,מיטות שינה נמוכות בנוסח המזרח הרחוק,כספת,מיני בר,הסויטות מאובזרות בג'קוזי הצופה לעבר הים.


אווירת המזרח הרחוק אינה פוסחת על הברים ובתי הקפה הנמצאים לאורך בריכות הקלאב הגולשות עד לחוף הים . משך כל השהות במקום מורגשת ידו המכוונת של מנכ"ל "סיאם" yavuz zeyrek המחנך את עובדיו לנתינה. שוב ושוב ניגשים לנופשים, מלצרים ואנשי שרות מקצועיים השואלים "אפשר לעזור,רוצים קפה,תה, קוקטייל שתיה קרה ,אולי גלידה, או שוארמה " כשברקע נשמעת מוזיקה רוק המכוונת לעבר המפזזים בתוך הבריכות. אך כידוע לכולנו הנופש הישראלי , מגיע לקלאבים בטורקיה במיוחד בגלל המסעדות והמאכלים האותנטיים המוגשים בכמויות אדירות הגורמות לעליית כמות הכולסטרול בדם,עד לדיאטה הבאה.


 ב"סיאם" למדו זאת והעמידו לרשות הנופשים מלבד מסעדת "pattaya" המרכזית ,גם את שלושת מסעדות הגורמה הצופות לעבר הים התיכון,מסעדת tavern" balkano" עם מיטב האוכל הבלקני, מסעדה תאילנדית "thai" בה השרות ניתן ע"י מלצריות מהמזרח הרחוק. ולנו הישראלים, אוהבי פירות הים והדגים, מומלץ לא לעזוב את קלאב "סיאם" ללא ארוחה במסעדת ""chipura אל השולחנות העטופות במפות משובצות,ונרות צבעוניים מוגשים ע"י המלצרים כמנות ראשונות :פלפלים ירוקים קלויים על אש נמוכה וממולאים בגבינת פטה,סלטי ירקות טריים בשמן זית,קלאמרי בשומשום, שרימפסים ברוטב חרדל,חצילים בשום ולימון,לחמים טריים ,משקאות חמים וקרים ,אלכוהול מכל הסוגים ,.


וכשהעין לא יודעת שובע,ממשיכים המלצרים לפנק את הנופשים ומגישים לשולחנות דגי צ'יפורה, לברק,דניס, לוקוס,ולקינוח עוגות קרם מעוצבות וגלידות בשלל טעמים, בתוך גביעי קריספי בטעם קרמל, להשלמת הארוחת הגורמה המיוחדת.  את ימי הנופש ב"סיאם" אפשר לנצל לקנייות בבזאר הנמצא כמאה מטרים מחוץ לקלאב,או בטיפולי ספא הניתנים במרכז הבריאות בו נימצאים גם החמאם הטורקי,חדר הכושר,והסאונות,בריכות מחוממות לילדים ומבוגרים,לחובבי השופינג נפתחו חנויות בגדי עור,בוטיקים,מספרה ומתנות בקניון בתוך הקלאב. לרקדנים הנולדים שביננו לא יהיה על מה להתלוננן בזכות הדיסקוטק הפעיל, ומופעי השואו המועלים מידי ערב על במת האמפיתאטרון הצמוד לו. גם על הילדים חשבו ולא שכחו ב"סיאם" לזאטוטים בנו גן ילדים, המצוייד במשחקי חשיבה,אינטרנט למשחקים,מגלשות מים, ספרים וחוברות ציור.


את קלאב "סיאם" מייצגת בלעדית בישראל סיטונאית התיירות "קווי חופשה" שלדברי מנהל השווק שלה אמיר אלה : "החוויה לנופש הישראלי בנופשון אותו מספקת "קווי חופשה" ב"סיאם" תהיה מושלמת.אין לי ספק שזה הולך להיות סיפור הצלחה ,בגלל הייחוד של הפינוקים והיחס האדיב שיקבל כל נופש במקום, ולאותם אנשים אינטרסנטים שניסו להשמיץ את המקום ,וצילמו חדר אחד שולי ולא ניראה לעין שעדיין לא מוכן מתוך כלל החדרים ,תינתן בקרוב התשובה ע"י נופשים שיחזרו מרוצים מהחוויה האקזוטית בקלאב "סיאם" בבלק שבאנטליה ויספרו לחברה".
צילומים: ניסים קלדרון


הכותב היה אורח של סיטונאי התיירות "קווי חופשה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מדריך יעדיםטורקיה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: