אא

אלו מחירי דמי הטיפול שחברות התעופה יגבו מהנוסעים

בניגוד לאגרת שהוציאה התאחדות סוכני הנסיעות בה היא ציינה כי דמי הטיפול יהיו בגובה של 75 דולר. התעריפים של לופטהנזה וסוויס: מחלקת תיירים לאירופה 50 דולר, לשאר העולם 100 דולר, עסקים לאירופה, 100 דולר, לשאר העולם 150 דולר. אבנר גורדון מנכ"ל סוויס בישראל: "כנראה שהיה צריך לעבור תקופת עיכול כדי להגיע להסכם"

Shutterstock Shutterstock

התאחדות סוכני הנסיעות הוציאה השבוע אגרת מיוחדת לסוכני הנסיעות בה היא ציינה את פרטי ההסכם עם חברות לופטהנזה וסוויס. בהתאחדות ציינו כי דמי הטיפול יהיו בגובה של כ-75 דולר.


אך לפספורט ניוז נודע כי בחילופי מכתבים בין החברות להתאחדות דובר על תעריפים אחרים. במחלקת התיירים יגבו החברות מהנוסעים דמי טיפול בגובה של 50 דולר, במחלקת העסקים לאירופה דמי הטיפול יהיו בגובה של 100 דולר, במחלקת התיירים לשאר העולם, 100 דולר, ואילו במחלקת העסקים לשאר העולם יגבו דמי טיפול בגובה של 150 דולר.


על ההסכם שהושג דווקא שהמגשרת, עו"ד, מיכל הלפרין, הרימה ידיים, אומר גורדון:"כנראה שהיה צריך לעבור תקופת עיכול כדי להגיע להסכם. הסוכנים רק ירוויחו מכך אם יעבדו נכון. בעקבות ההסדר החדש הסוכנים יכולים להרוויח בהרבה יותר ממה שהם קיבלו עם תשלום עמלות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: