אא

כך תיידע את הנוסע על התראות מסע

בעקבות התקנות בחוק ה"גילוי הנאות" המטילה על סוכן הנסיעות ליידע את הנוסע על התראות מסע ליעד נסיעתו, הגיעה ההתאחדות להסכמה עם משרד התיירות שסוכן הנסיעות יצטרך רק לתת לנוסע את כתובת אתר משרד החוץ, שם הוא יתעדכן בעצמו בהתראות המסע

Shutterstock Shutterstock

התאחדות סוכני הנסיעות מטפלת מזה תקופה ארוכה בבעיה הקשה שנוצרה לסוכני הנסיעות עקב החובה הקיימת בתקנות ה"גילוי הנאות", המטילה על סוכן הנסיעות אחריות ליידע את הנוסע במידע על התראות מסע ליעד נסיעתו. לאחרונה, בעקבות פגישות עם מנכ"ל משרד התיירות והגורמים המשפטיים במשרדו, הוסכם כי כל שיהיה על הסוכן לעשות הוא לציין במסמכים המוגשים לנוסע את כתובת אתר האינטרנט של משרד החוץ, שם יוכל הנוסע להתעדכן בעצמו במידע הרלוונטי לנסיעתו.


בהתאחדות ממליצים לפיכך לסוכנים, לשלב את כתובת האתר שלהלן כהערה קבועה במסמכי הנסיעה שמונפקים ללקוח בתוספת המשפט הבא:  הנך מתבקש/ת להיכנס לאתר האינטרנט של משרד החוץ על מנת להתעדכן במידע על התראות מסע ככל שישנן לארץ היעד שלך. כתובת האתר היא:
http://www.mfa.gov.il/mfaheb/sherut/consulin_temp/ חשוב לציין כי בדיונים עם משרד התיירות שותפים גם ארגוני צרכנים. בהתאחדות מציינים כי:"אנו מקווים שמשרד התיירות יקדם את השינוי הנדרש בתקנות בהקדם. אנו כמובן נעקוב מקרוב אחר הנושא.


הפתרון שנמצא לבעיית היידוע כפי שהצגנו לעיל, הינו חשוב אך אין די בכך, שכן, ישנם היבטים נוספים בסוגיית התראות המסע שטרם באו על פתרונם. בעיקר מדובר בביטולי עסקאות עקב התראות מסע, ואופן הפרסום הבעייתי שלעיתים קרובות מדי גורם לבלבול הציבור ומחטיא את מטרתו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: