אא

לשכת מארגני תיירות נכנסת: הירדנים מפלים לרעה תיירות חד-יומית מישראל לפטרה

הלשכה פנתה לשרי החוץ והתיירות בדרישה שיתערבו למניעת הפליית התיירות מישראל במחירים לפטרה לעומת תיירים המגיעים ממצרים. הלשכה טוענת כי עלות כניסה לפטרה לתיירות יום מישראל תהיה החל מחודש אוקטובר 2010 בסך 130 דולר לעומת 74 דולר לאלו שיגיעו ממצרים.

Shutterstock Shutterstock
לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, בראשות היו"ר, שמואל מרום, והמנכ"ל, עמי אתגר, פנו לשר החוץ, אביגוד ליברמן, ושר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, בבקשב שיתערבו בהפליית המחיריןם בתיירות יום מישראל לירדן לעומת התיירים המגיעים ממצרים החל מחודש אוקטובר 2010.
השניים כותבים בפנייתם בין השאר:"בימים אילו התבשרו מארגני התיירות המטפלים בתנועות אלו, על מחירים חדשים לפטרה לשוהים בירדן יום אחד וולא לינה. מחיאים אילו נקבעו רק לתיירות מישראל ואינם מיושמים לגבי תנועת תיירות של יום ממצרים. עם כל ההבנה לרצונם של הירדנים למקסם את הכנסתם מהעוגן התיירותי של פטרה, אין לנו כל הבנה והסכמה על הפלייתה של התיירות מישראל".

לשכת מארגני התיירות מציינת בפנייתה כי הפועל מ-1.10.2010 עלות כניסה לפטרה לתיירות יום מישראל תהיה 130 דולר, בעוד שעלות כניסה לתיירים ממצרים או לתיירים השוהים בירדן, תהיה 74 דולר. "מדובר בהפרש של 56 דולר, המהויים אנטרס לכל טור אופרייטור לקנות לילה במצרים או בירדן במקום לילה במלונות אילת. אנו מבקשים את מעורבתכם למניעת הפליית התיירות מישראל במחירים לפטרה לעומת תיירים המגיעים ממצרים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: