אא

אמריקן איירליינס ואל על הכריזו על הסכם הקוד שייר

הטיסות המשותפות יחלו לפעול החל מחודש ספטמבר הקרוב. מריה סבסטיאן, סגנית נשיא שיווק ומכירות אירופה באמריקן: "אל על היא חברת תעופה בסטנדרט איכותי מהגבוהים בעולם"

Shutterstock Shutterstock


חברות התעופה, אמריקן איירליינס ואל על הכריזו היום על הסכם הקוד שייר בין החברות במסיבת עיתונאים מיוחדת. הטיסות המשותפות יחלו לפעול החל מחודש ספטמבר הקרוב. בשלב ראשון ניתן יהיה לטוס בכרטיס אחד דרך יעדי אל על הישרים לצפון אמריקה ודרך יעדי אל על באירופה, לערים המרכזיות שיקגו, מיאמי, בוסטון, סן פרנסיסקו, דאלאס, וושינגטון.


בשלב השני בחודש אוקטובר יורחב היצע היעדים ויכלול גם את אורלנדו, לאס וגאס, סיאטל, סן דייגו, סן חוזה, קליבלנד, פיטסבורג, הונלולו, מונטריאול ועוד.  יו"ר אל על, איזי בורוביץ': "הסכם הקוד שייר בין אל על לאמריקן איירליינס הינו ההסכם הרחב והמקיף ביותר שקיים בין אל על לחברת תעופה זרה.


ההסכם, המגדיל משמעותית את מרחב האפשרויות לטיסות בין ישראל לצפון אמריקה, משקף את אסטרטגיית אל על 2010 לפעול כחברה גלובלית בכל רחבי העולם ולצמוח בעקביות תוך מתן מענה לתנועה העסקית לישראל וממנה ותוך קידום התיירות לישראל".


לקראת תחילתו הרשמית של שיתוף הפעולה, הגיעה לארץ, מריה סבסטיאן, סגנית נשיא שיווק ומכירות אירופה, אפריקה והמזרח התיכון באמריקן איירליינס: "הסכם הקוד שייר יגדיל באופן ניכר את אפשרויות הנסיעה של לקוחותינו מצפון אמריקה לישראל".


סבסטיאן החמיאה לאל על ואמרה: " אל על היא חברת תעופה בסטנדרט איכותי מהגבוהים בעולם ואנו מברכים על שיתוף הפעולה ומצפים בשמחה לראות את נוסעי אל על בטיסותינו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: