אא

ענת סטריק דהאן: "צריך לדעת לצאת לדרך חדשה"

מי ששימשה 12 שנה בצוות המוביל של מלונות פתאל, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת, מסבירה מדוע החליטה לעזוב את החברה דווקא עם המיזוג הגדול. סטריק דהאן: "צריך להבין שלפעמים מגיעים לכדי מיצוי, ואז צריך לצאת בכבוד הדדי ופרגון".

Shutterstock Shutterstock
ענת, מה קרה שאת עוזבת?
"בעקבות שינוי המבנה הארגוני בחברה, שעובדת כעת בצורה הרבה יותר מבוזרת מאשר ריכוזית. מנכ"לי האזורים אחראים על המלונות באזור שלהם. דברים השתנו. זאת צורת חשיבה שונה ממה שקרה קודם".

זה בא מצידך או מצד החברה, העזיבה?
"זה מצידי. המחשבה הזו לצאת הייתה אצלי ברגע שהתחיל הסיפור של המבנה החדש. היו לי הרבה לבטים. בסופו של דבר, אני החלטתי שלא מתאים לי השינוי. כל אחד צריך לדעת איך לעשות, לא להתנגד לשינויים. זה תהליך שקורה בחברה, ובסופו של דבר, החברה הזו, דוד וגדי נתנו לי את כל הגב עד היום בכל דבר ועניין. החברה הזו היא ממש בית בשבילי. זהו יום לא פשוט בשבילי. יש פה צוות עם האנשים הכי טובים שיש בארץ באגף השיווק והמכירות. החלטתי שזהו. לפעמים צריך לדעת שעשית, עבדת, היית אחראי על הכל, ואתה יוצא לדרך חדשה. זה חלק חשוב מכל חיים בחברה ואצל כל אחד מהאנשים שעובדים בה".

'הנשמות הטובות' החלו להגיד: מה, ענת רבה עם דוד פתאל? מה קרה?
"בשום אופן לא רבתי עם אף אחד. איך אפשר לריב עם משפחה? זוהי רשת, שהייתי בין ארבעת המקימים שלה, רשת שחשובה לי ותמשיך להיות חשובה ויקרה לי. כל דבר אחר זוהי שמועה זדונית. אני מאד מעריכה את האנשים, שאני עבדתי ועדיין עובדת איתם. זה ממש לא קשור השמועות. צריך להבין שלפעמים מגיעים לכדי מיצוי ואז צריך לצאת בכבוד הדדי ופרגון, בצורה הכי יפה שבעולם. אני בטוחה שגם אני, דוד וגדי, נעשה דברים בצורה כזו או אחרת".

היום זה יום אחרון שלך בפתאל?
"מה פתאום? היום רק הודעתי. אני לא יודעת כמה זמן אהיה פה. אני חושבת שזה לא תהליך שצריך להיות ארוך".

מה את מתכוונת לעשות בעתיד?
"אני מתכוונת לנוח, אני יודעת שזה לא הצד החזק שלי. אני בעיקרון פנויה לכל הצעה גם בענף התיירות, מלונאות, נסיעות, וגם בענפים אחרים. בסופו של דבר, שיווק ומכירות זה שיווק ומכירות. זה אחד היתרונות של התפקיד הזה. אני מוכנה לשמוע הכל, ואפילו לתת ייעוץ, אם חברות ירצו ייעוץ בדברים מסוימים, שיש לי אפשרות לתרום בהם. כל הנושא של מיתוג, מודעות, בניית אסטרטגיות, הובלת תהליכים, שיתופי פעולה, ניהול תקציבים, תקציבי כוח אדם, ניהול תקציבי פרסום, בניית בידול למלונות. כל מה שהתעסקתי כל השנים. הכל פתוח כרגע. אני מקבלת היום כל כך הרבה אהבה ופרגון, שלא האמנתי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: