אא

Haier מציגה מסך טלוויזיה אלחוטי

יצרנית מוצרי החשמל הסינית, שמשווקת בישראל בלעדית באמצעות קבוצת ניופאן, חושפת בתערוכת CES, מסך טלוויזיה “No-Tail TV”, ללא צורך בחיבור כבל חשמל, כבל למקור וידאו או כבל רשת. המסך מקבל את מקור הכוח שלו ממשדר אלחוטי מרוחק.

Shutterstock Shutterstock
טכנולוגיית ה- Wireless Home Digital Interface] WHDI] משדרת אות בין מסך ה - LCD לבין ציוד הווידיאו ללא פגיעה באיכות ה- HD, באמצעות משדר המסוגל לשדר באיכות הגבוהה ביותר הקיימת כיום בשוק למרחקים של מעל ל-30 מטר. המשדר גם מאפשר שידור אותות דרך הקירות, כך שאין צורך בקידוחים והתאמות. מהירות השידור אינה נפגעת והשידור מתעכב בפחות ממילי שנייה. את טכנולוגית ה - wireless HD מספקת חברת הסטארט-אפ הישראלית אמימון בהסכם שיתוף פעולה בין החברות. 

הטכנולוגיה גם מאפשרת שידור אותות למספר טלוויזיות בעת ובעונה אחת בעזרת מקלט אות. כלומר, ניתן לשדר תוכן מסוים אל מספר טלוויזיות הנמצאות בחדרים נפרדים בתוך הבית, ואין צורך לצייד כל טלוויזיה במכשיר DVD נפרד.

ירון צפדיה, סמנכ"ל ניופאן ומנהל Haier בישראל, מציין כי "פיתוח טכנולוגיה זו לא רק מוביל את המגמות השוררות בתעשיית הטלוויזיות, אלא גם משחק תפקיד מהותי בתעשיית האלקטרוניקה הצרכנית וכן בתחומים נוספים. פיתוח זה מבטא את יכולת החדשנות של Haier ואת כוח היצירה והחדשנות הסיני. Haier הוא לא רק המותג המוביל בסין אלא גם מוביל בתעשיית הטלוויזיות העולמית. אנו מתכוונים להשיק את המסך בישראל ברגע שתצא הגרסה המסחרית שלו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: