אא

איסתא תאריך את החוזה של אחישי גל בשלוש שנים נוספות

דירקטוריון החברה יתכנס ב- 18 לחודש כדי לאשר את ההסכם. בהחלטת ועדת הביקורת והדירקטוריון לאשר את ההתקשרות עם גל, הוצגו כל נתוני השכר ובשים לב לפעילות ותרומתו לחברה, הושארו התנאים על כנם. עלות שכרו לחודש עומדת על כ- 110,000 שקל, לא כולל הבונוסים.

Shutterstock Shutterstock
האסיפה הכללית של איסתא צפויה להתכנס ב- 18 בפברואר כדי לאשר את הארכת החוזה של אחישי גל כמנכ'ל החברה בשלוש שנים נוספות.

בהודעת החברה לבורסה מצויין כי: 'הסכם העסקה עם המנכ'ל - לעניין תקופת ההסכם של מנכ'ל חברה, מר אחישי גל, מובהר בזאת כי ההסכם הינו לתקופה של שלוש שנים, המוארכת באופן אוטומטי בשלוש שנים נוספות בכל פעם. מובהר בזאת, שאם לא תועלה מצד מי מחברי ועדת הביקורת או חברי הדירקטוריון דרישה לעיון מחדש בהסכם ההעסקה של המנכ'ל לפני סיום תקופת ההסכם, ההסכם יוארך באופן אוטומטי ללא צורך בקבלת החלטה על ידי אורגן כלשהו של החברה".

עוד נכתב בהודעה כי "בהחלטת ועדת הביקורת והדירקטוריון לאשר את ההתקשרות עם המנכ'ל, הוצגו בפני חברי הוועדה והדירקטוריון, לפי העניין, כל נתוני השכר של המנכ'ל ובשים לב לפעילות המנכ'ל ותרומתו לחברה הושארו תנאים אלה על כנם, למעט נושא תקופת ההודעה המוקדמת שהוארכה כמפורט בדוח המקורי. תנאי השכר של המנכ'ל הינם סבירים וראויים בהתחשב בהיקף הפעילות של החברה ובהשוואה לחברות בגודל ובהיקף של פעילות החברה'.

מהנתונים עולה כי נכון לחודש דצמבר 2009 השכר החודשי של גל עמד על סך של 66,537 שקל נטו. עלות השכר לחברה עומדת על סך של כ- 110,000 שקל.

גל זכאי לתשלום ברוטו עבור 2,500 ק'מ לפי תחשיב 'חשב' או רכב חברה לפי שיקול מנכ'ל, החזר הוצאות טלפון עד 3,000 דולר לשנה, 8.3% ביטוח מנהלים, פיצויי פיטורין, 5% תגמולים, 2.5% אובדן כושר עבודה, קרן השתלמות 7.5% מהשכר ע'ח החברה, 200% פיצויי פיטורין מ- 1988, חוזה לתקופה של שלוש שנים החל מיום 1.1.2011, שמתחדש אוטומטית כל שלוש שנים.

כמו כן כולל ההסכם דמי הסתגלות בגובה 6 חודשי שכר במקרה של פיטורין, כולל תנאים סוציאליים למעט בונוסים. לפי החוזה ניתן בכל עת לסיים את ההסכם על ידי כל צד בהודעה מוקדמת של 6 חודשים, כאשר כל שנה התקופה מתארכת בשבועיים עד לתשעה חודשים והתחייבות לאי תחרות למשך תקופה של שנתיים ממועד סיום יחסי עובד-מעביד.

הבונוסים של גל: במקרה של רווח מעל מיליון שקל, על אותו החלק שבו הרווח מעל הסכום כאמור ועד 5 מיליון שקל - בונוס בשיעור 4% מהרווח. במקרה של רווח בין 5 מיליון שקל ל- 8 מיליון שקל - בונוס בשיעור 4% על 5 מיליון שקל הראשונים ו- 5% על אותו חלק שבין 5 מיליון שקל ל- 8 מיליון ש'ח ו-5% על סכום שמעל 8 מיליון שקל. הסכומים הנקובים לעיל מתעדכנים מידי שנה ב- 2% מאז שנת 2005.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: