אא

הקמפיין החדש של משרד התיירות הטורקי בישראל: "ראית הכל ולא ראית כלום"

משרד התיירות הטורקי בישראל יעלה החל ממחר קמפיין בעלות של כ-2 מיליון דולר, במטרה להראות לישראלים שטורקיה זה לא רק קלאבים ונופשונים. מנהל משרד התיירות התורכי אוזצ'קמק: "אנו רואים שיפור במגמת התיירות מישראל לטורקיה".

Shutterstock Shutterstock
"ראית הכל ולא ראית כלום", זוהי הסיסמא של קמפיין משרד התיירות הטורקי בישראל בקמפיין בפרסומי שיעלה מחר לאוויר. הקמפיין מתחיל במסע פרסום נרחב בהיקף של כ-2 מיליון דולר. הקמפיין החדש נועד להציג אזורים בטורקיה המוכרים פחות לתייר הישראלי, וזאת במטרה לחשוף אטרקציות תיירותיות נוספות בטורקיה, מעבר לקלאבים ולנופשונים הפופלריים.
אינאנץ' אוזצ'קמק , מנהל משרד התיירות הטורקי בישראל:"שנת 2010 מאד חשובה לטורקיה מבחינת התיירות, איסטנבול הוכתרה כבירת תרבות של אירופה, המשמעות כי יהיו בעיר פעיליות תרבות ואמנות רבות נוספות, עובדה אשר תתרום להגברת הפוטנציאל התיירותי של העיר ואף יותר. אני מקווה כי השנה ישראלים רבים יחליטו להשתתף בחגיגות שלנו, בין אם בביקור באיסטנבול או בכל חלק אחר בטורקיה. איסטנבול מחכה לקבל אתכם" אמר היום מנהל משרד התיירות הטורקי בישראל במסיבת עיתונאים.
"ישראל היא שוק מיוחד חשוב עבור טורקיה", אומר אוזצ'קמק ומוסיף ומציין כי:"אין ספק כי אנו רואים שיפור במגמת התיירות מישראל לטורקיה. בחודש ינואר 2010 הגיעו 9,000 ישראלים לטורקיה, בהשוואה ל-6,727 ישראלים בחודש ינואר 2009. זהו גידול של 33%. חשוב לי להדגיש כי התיירות מישראל תמיד התקבלה בחום רב על ידי העם התורכי ואנשי תעשיית התיירות. אני מאמין כי עלינו להמשיך לפעול יחד לקידום קשרי הידידות בין המדינות ולהשאיר את הפוליטיקה לפולטיקאים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: