אא

גידול משמעותי בתיירות הישראלית לגרמניה ב-2009

באירוע חגיגי לקראת יריד התיירות הבינלאומי ITB, שיתקיים בשבוע הבא בברלין, שגריר גרמניה בישראל, מנכ"ל לופטהנזה וראשי לשכת התיירות הגרמנית בארץ ובברלין העלו על נס את הגידול המתמשך בקשרי התיירות וביחסי הידידות בין שתי המדינות ושני העמים

Shutterstock Shutterstock

למרות המשבר הכלכלי והירידה במספר המבקרים בגרמניה ובכל מדינות אירופה בשנת 2009, חל גידול של כ-8% בלינות התיירים הישראלים בגרמניה לעומת השנה הקודמת.


עופר קיש, מנכ"ל לופטהנזה בישראל, וגולדי גוטליב, מנהלת לשכת התיירות של גרמניה בישראל, חשפו את הנתון המפתיע למדי ב'ערב תיירות ונופש בגרמניה', שערכה לשכת התיירות של גרמניה בישראל בשיתוף לשכת התיירות של ברלין לקראת יריד התיירות הבינלאומי ITB, שיתקיים בשבוע הבא בברלין.


לדבריו של קיש ולנוכח התנועה האווירית המואצת, עם הצטרפותן של חברות התעופה 'אייר ברלין' ו'ג'רמן ווינגס' לקווים בין שתי המדינות, הרי בשנת 2010 יגדל עוד מספר הנוסעים בין ישראל לגרמניה.
יתר על כן, הוסיף קיש, כי בקרב הגרמנים ניכרת התעניינות הולכת וגוברת בישראל, ובשנה הקרובה אנו צפויים לגידול משמעותי בביקורי תיירים גרמנים בארץ.


ראשי לשכת התיירות של ברלין, רלף אוסטנדורף, מנהל השיווק, וכריסטיאן טנצלר, קצין העיתונות, סיפרו על הפופולאריות הרבה של עירם בקרב התיירים הישראלים וציינו כי מגמת הגידול בתיירות הישראלית לברלין אף גדולה יותר מאשר בגרמניה כולה.


שגריר גרמניה בישראל, ד"ר הראלד קינדרמן, הדגיש בדברי הברכה שלו את התפתחות קשרי הדיפלומטיה והידידות בין שתי המדינות ובין שני העמים, והעלה על הנס את ביקורו של נשיא המדינה, שמעון פרס, בגרמניה ביום השואה הבינלאומי, וכן את ישיבתה הייחודית של ממשלת ישראל, בראשות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בבונדסטאג בברלין.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: