אא

כנס אילת חוזר- יתקיים לאחר יום העצמאות

בכנס שהינו פרויקט משותף של התאחדות המלונות באילת, משרד התיירות,חברת אל על ובסיוע לשכת מאגני תיירות נכנסת ,צפויים להשתתף כ-250 סוכני נסיעות מ-15 מדינות.

Shutterstock Shutterstock
גורמי התיירות באילת פועלים במרץ בשבועות האחרונים כדי למנף את ייחודה של העיר כלפי תיירי חו"ל. כתוצאה מכך יגיעו לאילת 250 סוכני נסיעות מ- 15 מדינות, מיעדי אל על הסדירים, יגיעו לאילת בין התאריכים 29 – 26 באפריל.בין המדינות מהן יגיעו סוכנים: אנגליה, ארה"ב, בלגיה, גרמניה, הולנד, הונגריה, פולין, צ'כיה, צרפת, רומניה, רוסיה ושוויץ].

בעבר התקיים הכנס משנת 2003 – 1982 ופעם אחת נוספת ב- 2006, ותרם רבות לשיווק אילת בעולם.
השותפות לארגון הכנס ולהפקה הן: התאחדות המלונות באילת, משרד התיירות ואל על. לשכת מארגני תיירות נכנסת - מסייעת גם היא. המארגנים מדווחים על ביקוש גבוה של סוכנים להגיע הנה.
עלות ההשקעה בהפקת הכנס : מעל 2 מיליון ₪.

אלי כהן, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על אומר: "אל על רואה בכנס אילת חשיבות רבה לקידום התיירות לארץ וממנה בכלל, ואילת בפרט. הפעם אנו שותפים מלאים לקידום הכנס, בין היתר באמצעות הטסת כל הסוכנים הזרים, שמגיעים לארץ לרגל הכנס. תחילת הפעלת קו הטיסות של אל על לאילת תחזק את התיירות הנכנסת לישראל ואת תיירות הפנים, תאפשר גידול צפוי בהיקף התיירים לאילת, ותתרום לשיווק העיר בארץ ובעולם, לשיפור השירות ולהיצע מוגבר של לוח הזמנים לתיירים".

לדברי אורן דרורי, סמנכ"ל השיווק במשרד התיירות: "משרד התיירות רואה בפיתוח ושיווק אילת חשיבות מרובה ופועל רבות בכדי להשיב את המוצר האילתי למודעות גורמי המקצוע והצרכים הפוטנציאלים בעולם – כפי שהיה לפני כעשור. כנס סוכני הנסיעות הבינלאומי, ישתלב במסגרת פעולות השיווק רחבות ההיקף, שמבצע המשרד באירופה לשיווק אילת וכחלק מפרויקט מיצוב העיר".

שבתאי שי, מנכ"ל התאחדות המלונות באילת מוסר: "הבאת מאסה גדולה של סוכני נסיעות לאילת תחזק אותנו בתחרות מול עקבה ומצרים ותתרום רבות לכלכלת העיר. כבר בימים אלה מסתמן כי התיירות הנכנסת לאילת מתחילה הליך של השתקמות והתאוששות אחרי המשברים האחרונים . אני מעריך שהכנס יסמן פריצת דרך בתיירות הנכנסת ובעקבותיו נצליח להגדיל באחוזים משמעותיים את מספרי התיירים, שמגיעים לנפוש אצלנו".

טיסת הבכורה של אל על לאילת מתוכננת לסוף אפריל, ולכן רואים גורמי התיירות באילת חשיבות רבה בהבאת הסוכנים מחו"ל כדי להציג בפניהם את המוצר החדש, שעשוי להוות פריצת דרך בזכות הנגישות הגבוהה למערך ההזמנות של אל על ובעיקר בשל האפשרות להקל על הגעת התיירים מחו"ל לאילת.

במהלך הכנס יפגשו סוכני הנסיעות את כל גורמי התיירות הפעילים באילת, ישתתפו בפורמים מקצועיים ויסיירו באטרקציות התיירותיות בעיר וסביבה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: