אא

בריטיש איירווייס מבקשת מהסוכנים לחתום על הסכם יאט"א

המנהלת המסחרית של החברה בישראל, יעל קטן, פנתה לסוכני הנסיעות, שטרם חתמו על ההסכם. החברה רוצה להחתים כמה שיותר סוכנים לפני שההתאחדות תגיש השבוע צו מניעה לבית המשפט.

Shutterstock Shutterstock
לדברי מספר סוכנים יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל, פנתה אליהם בימים האחרונים באופן אישי ואף ביקשה להיפגש עימם במידת הצורך על מנת לנסות לשכנעם לחתום על ההסכם החדש.

למעשה, בריטיש מנסה להחתים מספר רב של סוכנים לפני שהתאחדות סוכני הנסיעות תפנה השבוע לבית המשפט העליון בבקשה לערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי מחוז המרכז בפ"ת ולהוציא צו מניעה, שימנע מחברת התעופה לא לעבוד עם סוכנים שלא חתמו על הסכם יאט"א החדש.

בכל מקרה החברה הבריטית נתנה לסוכנים שהות עד סוף אפריל כדי לחתום על ההסכם.

תגובת בריטיש איירווייס: "בעקבות החלטת ביהמ"ש המחוזי בפתח תקווה, מציעה בריטיש איירווייס לסוכני הנסיעות שהיו צדדים במשפט לחדש את מינוי הסוכן שלהם, בהתאם למודל לפיו גובים הסוכנים את דמי השירות מציבור הנוסעים וקובעים את גובה דמי השירות. יודגש, כי אין מוטלת על סוכן כל חובה לעבוד על בסיס מודל דמי השירות וההחלטה אם לעשות כן בידיו".

בריטיש איירווייס מוסיפה כי: "בהמשך לשיתוף הפעולה המוצלח של החברה עם סוכני הנסיעות גם לפי המודל החדש, מאמינה בריטיש איירווייס כי מן הראוי שההתאחדות תאפשר לכל סוכן לקבל החלטה זו באופן עצמאי וחופשי, והחברה כבר פנתה להתאחדות בנושא זה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: