אא

"ארמונות הרודס" באילת השקיעו 200 אלף שקל במועדון ילדים

במלון שדרגו את מועדון הילדים, שיפצו וציידו אותו

ילד רואנדי. צילום: ספיר פרץ ילד רואנדי. צילום: ספיר פרץ
"ארמונות הרודס" באילת חונכים השבוע לכבוד החופש הגדול ולהנאתם של מאות הילדים המתארחים בהם, את "מועדון הנסיכים" – מועדון הילדים המשודרג ב"הרודס פאלאס" שבשיפוצו וציודו מחדש הושקעו כ- 200,000 ₪. המועדון ממוקם במפלס הבריכה ובסמוך אליה, ומשרת גם את הילדים המתארחים ב"הרודס פורום". שטחו של המועדון הורחב והוא משתרע כעת על כ- 100 מטרים רבועים ובהם מתחם ג'ימבורי, פינות ישיבה מרופדות, פינות יצירה, פינת טלוויזיה וחדר למשחקי פלייסטיישן. ריצפת המועדון הוחלפה בפרקט עץ יוקרתי ומתחם הג'ימבורי רופד ברחבת דשא מלאכותי.

המועדון עוצב ע"י היזם, המעצב והאדריכל – יואב איגרא, מבעלי "ארמונות הרודס", אשר עיצב את כל מתחם הארמונות על פי טעמו האישי, תוך שילוב אלמנטים מזרחיים, המושפעים משבע תקופות היסטוריות שונות, שהטביעו את חותמן על אילת וסביבתה הקרובה. במועדון החדש שולבו בין השאר גם אלמנטים מדבריים כגון ציורי גמלים ודקלים, כל זאת ברוח ילדותית ובצבעוניות עליזה, תוך כוונה ליצור עבור הילדים מתחם מזמין, מאתגר, מעניין ומגוון, באווירה רגועה ונעימה, המתאימה לצרכיהם. כל מתקני המשחקים הוחלפו גם הם בציוד חדיש ומתקדם, תוך שימת לב מיוחדת על נושא הבטיחות.

המועדון פועל בין השעות 19:00 – 10:00 מדי יום ביומו, במהלך החופש הגדול ובתקופות השיא, בהן מתארחות בהרודס משפחות רבות על ילדיהן, והוא מנוהל על ידי גננות ומדריכות המפעילות את הילדים בפעילויות שונות. הורים יכולים לבלות במועדון יחד עם ילדיהם בפעילות משותפת, או לחלופין להשאירם תחת השגחה ולהתפנות לעיסוקיהם. במועדון עוסקים הילדים בפעילויות יצירה מגוונות, משחקי חברה, צפייה בתוכניות הטלוויזיה האהובות עליהם ובסרטי ילדים ועוד ועוד. המועדון מיועד לגילאי שנתיים עד 12. ילדים מתחת לגיל חמש נדרשים להשגחת הורה.

לדברי רוני טימסיט – מנכ"ל "ארמונות הרודס": "במלונות נופש משפחתיים חשוב מאוד ליצור תעסוקה מיוחדת עבור הילדים, משום שלא רק הם נהנים מכך, אלא גם ההורים היכולים לזכות בכמה שעות של שקט ומנוחה, כשהם יודעים שילדיהם נמצאים בידיים טובות ועסוקים בפעילות מהנה המתאימה לגילם". ההשקעה ב"מועדון הנסיכים" היא חלק מתכנית שדרוג כוללת שיעברו "ארמונות הרודס" בשנתיים הקרובות, הן בחדרי האורחים והן בשטחים הציבוריים העומדים לרשות כלל האורחים. עבודות השדרוג תבוצענה בהדרגה כשבכל פעם יטופל מתחם אחר באופן שלא יפריע להנאתם של האורחים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: