אא

השר כץ אישר את פתיחת נתב"ג לטיסות לילה בתקופת שידרוג המסלולים

האישור ניתן בהתאם להחלטת הממשלה. צוות בקרה ומעקב בינמשרדי יבחן את התועלות וההשלכות הסביבתיות של ההחלטה.

Shutterstock Shutterstock
שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, אישר היום את פתיחת נמל התעופה בן גוריון להמראות מטוסים בשעות הלילה, למשך תקופת שידרוג מסלולי ההמראות והנחיתות בנמל התעופה. זאת בהתאם להחלטת הממשלה לצמצם את ההגבלות על המראות כלי טיס בנתב"ג בתקופת עבודות שידרוג המסלולים.

על פי ההחלטה יצומצמו ההגבלות החלות כיום על המראות מטוסים בנתב"ג, כך שיותרו המראות מטוסי נוסעים בטיסות מסחריות בין השעות 01:40 בלילה עד 04:50 בבוקר בקיץ ובין השעות 01:40 בלילה ועד 05:50 בבוקר בתקופת החורף.

על פי ההחלטה צוות בקרה ומעקב בינמשרדי, שמונה על ידי השר, יבחן את התועלות וההשלכות הסביבתיות של החלטת הממשלה. הצוות יבחן בין השאר את הצורך להגביל את רמת הפעילות הלילית, כפי שנקבעה בהחלטת הממשלה וכן את תיקון ההחלטה באופן שיאפשר תפעול בטיחותי ויעיל של נתב"ג יחד עם הפחתת מפלסי הרעש המרבים המותרים בנתב"ג. נציג של הרשות המקומית ישמש משקיף קבוע בדיוני הצוות.

שר התחבורה מסר כי צמצום ההגבלות יחול רק על מטוסים העומדים בסף הרעש המותר המוגדר כ- STAGE 4 , בהתאם להמלצות שהוגשו על ידי מנהל רשות התעופה האזרחית, גיורא רום, שעמד בראש הוועדה שבחנה את הנושא.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: