אא

בכירי ענף התיירות חגגו עם משפחת מוטעי בר מצווה לעומר

באירוע שנערך באולם הכנסים בקרית שדה התעופה, "אבניו", נטלו חלק רבים מענף התיירות, שבאו לחגוג את בר המצוה של עומר, בנו של יורם. גם המתחרים פירגנו והגיעו..

Shutterstock Shutterstock

זה היה נראה כאילו זה האירוע השנתי של ענף התיירות והתעופה, אבל בכירי ענף התיירות הגיעו היום, יום שישי, למרכז האירועים והקונגרסים, אבניו, בקריית שדה התעופה לוד, כדי לחגוג עם מנכ"ל קשרי תעופה, יורם מוטעי, בבר מצווה של הבן עומר. אפילו המתחרים הגדולים הגיעו.....

ראינו שם בין השאר את: רמי שביט, הבעלים של קשרי תעופה, דוד פתאל, ענת סטריק דהאן, אייל קשדן, יקי בן מנחם, זוהר אנדלמן, גיא רוזן, רמי לוי, איציק פוזמנטיר, דורי שושן, יהודה זפרני, בועז יעקובי, אפרים פורטיס, עמנואל 'מנק' באומוולשפינר, גדי מור, יוסי סלקטור, שי מרינה, אורי שנבל, עמי צוקר, דב קלמן, בני מילרד, איציק צדיקריו, רון שחף, יהודה דואניס, נוקי שגב, אריה גרנות, דיאן אהרונוביץ', בצלאל קרבט, דני סעדון, דוד מימון, רוני אמברסון, אבנר לש, דנה זילברשטיין, שוש משוש טורס, אבי בן-רובי, אייל בר, אורי שנבל, אלון טל, אבי סידי, אבי סמנון, כמו כן הגיעו במיוחד מטורקיה ספקים של קשרי תעופה וכמובן עובדי קשרי תעופה. 


לאירוע המושקע הגיע אף דני קליין, יו"ר הפועל ירושלים בכדורסל, חבר קרוב של מוטעי ושדרן הטלוויזיה, משה גרטל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: