אא

טרקלין מחשבים ראשון מסוגו באוניית קרוז "Celebrity iLounge"

"סלבריטי קרוזס" תהיה הראשונה בתעשיית הקרוזים להציע את טרקלין המחשבים הראשון, ה-"Celebrity iLounge". טרקלין המחשבים יוצג במסגרת השקת אוניית הקרוזים החדשה והמפוארת הסלבריטי אקליפס [Celebrity Eclipse] בשבוע הבא.

ה-Celebrity iLounge עוצב לא רק כדי לאפשר אווירת טרקלין מודרני ועכשווי, אלא גם כדי ליצור מקום שיציע את מה שהאורחים אמרו שהכי רוצים בקפה-אינטרנט: גישה נוחה לאינטרנט, כיתות מעוררות השראה ומוצרים חדשים.
הסלבריטי iLounge מורכב ממספר אזורים עיקריים: 26 עמדות עבודה מודרניות, בהן האורחים יכולים לבדוק את הדואר האלקטרוני שלהם, לשמור על קשרי המדיה החברתית שלהם, או להדפיס כרטיסי עליה למטוס באמצעות המחשבים החדשניים ביותר; מרכז העשרה בו צוות מוסמך מציע למפליגים את ההזדמנות לראות ולנסות את המוצרים והתוכנות האחרונים של אפל , וכן טיפים על שימוש ב-Mac או ב-iPod, והדגמות על ההבדלים בין מחשבי מק ומחשבים אישיים; ואזור מסחרי בו יכולים האורחים לרכוש מגוון ממוצרי ואביזרי אפל.
"אורחי ההפלגה אף יוכלו ליהנות ב-iLounge משורת קורסים חדשים המותאמים לתחומי העניין של האורחים, כולל: יצירת אלבומי תמונות של "עשה זאת בעצמך", עריכת סרטים ובניית אתרים, באמצעות תוכנות, כולל: iPhoto, iMovie, iDVD ו-iWeb", מסר אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה שרותי תיירות, הנציגה הבלעדית של סלבריטי קרוזס בישראל.
הסלבריטי אקליפס הינה השלישית מתוך חמש אוניות שבצי הסולסטיס הסטייליסטי, ששוויו 3.7 מיליארד דולר. במהלך עונת ההשקה שלה סלבריטי אקליפס תציע חופשות קרוזים בים התיכון, האיים הקנאריים, סקנדינביה ורוסיה, כמו גם אפשרויות קרוז קצרות ללה הברה שבצרפת ולקורק שבאירלנד – כשנמל היציאה והחזרה הינם סאות'המפטון שבאנגליה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: