אא

נשות הדיפלומטים בארץ מארגנות בזאר עבור עמותת דרור

הארגון, שחברות בו בנות זוג של דיפלומטים המוצבים בארץ, עורך בזאר התרמה, שכל הכנסותיו יתרמו לעמותת דרור, עמותה הפועלת לשיקום נפגעי נפש בדיור בקהילה.

Shutterstock Shutterstock
עמותת דרור, שהוקמה לפני כ- 30 שנה, פועלת לקידום ושיפור איכות החיים של נפגעי הנפש בתחומי הדיור, התעסוקה והחברה באיזור השרון.

בין הפעילויות השונות מפעילה העמותה, בשיתוף עם עיריית רעננה, את בית היוצר, שהינו פרוייקט ייחודי שמיועד לתעסוקה באומנות לנפגעי נפש בשיתוף עם אמנים מהקהילה.

ארגון נשות הדיפלומטים, המורכב מבנות זוג של דיפלומטים שנמצאים בארץ, נרתם לאיסוף כספים לצורך הבאת מיטב המורים לבית היוצר ולצורך כך מקיים את הבזאר השנתי, ביום שבת, 24 באפריל, מהשעה 12:00, בבית הספר האמריקאי ברח' השומרון 65 באבן יהודה. כל הכנסות הבזאר יתרמו לעמותה.

בין האירועים בבזאר: מכירה של עשרות מוצרים כגון תכשיטים, מתנות לילדים, כלי בית, שטיחים וחפצי אמנות ממדינות שונות, מכירת מעדנים שונים, גבינות ומשקאות ממדינות שונות וכן מטעמים תוצרת בית של נשות הדיפלומטים, הגרלות נושאות פרסים, כגון ארוחה במסעדה מקומית, טיפול שיער, סלים עם מעדנים ומוצרים ממדינות שונות ובהן בולגריה, איטליה, ארה"ב, רוסיה, רומניה, סלובניה, הולנד, אורוגוואי, ברזיל, קניה, מצרים, יפין, קרואטיה, גואורגיה, לטביה, אירלנד, ירדן ועוד. בנוסף, תתקיים מכירה פומבית של אירוח במלון, שירותי ספא וחולצות חתומות של קבוצות הכדורסל והכדורגל של מכבי תל אביב.

הבזאר יהיה פתוח לציבור. דמי כניסה 10 ש"ח למבוגר ו- 5 ש"ח לילד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: