אא

אל על ביטלה רכישת ארבעה מטוסי בואינג 777-200

חברת התעופה הודיעה כי אתמול [יום ה'] נחתם הסכם עם חברת בואינג לביטול הרכישה, לאחר שנעשתה בחברה בחינה מחודשת של צי המטוסים ובעקבות השינויים שחלו בעולם התעופה מאז חתימת הסכם הרכישה עם בואינג בשנת 2008.

Shutterstock Shutterstock
אל על הודיעה כי הגיעה להסכמה עם חברת בואינג על ביטול הסכם, עליו חתמה בחודש מרץ 2008, לרכישת ארבעה מטוסים מדגם 777-200. כתב הסכמה לביטול ההסכם נחתם ב- 29 באפריל 2010. בנוסף, סיכמו אל על ובואינג את התנאים לפיהם תהיה החברה זכאית לעשות שימוש בסכום השווה למקדמות ששולמו על ידה במסגרת ההסכם, בעסקאות חדשות לרכישת מטוסים בשנים הבאות.

אליעזר שקדי, מנכ'ל אל על, ציין כי 'מאז חתימת ההסכם בשנת 2008 עם חברת בואינג והמשבר הגלובלי שפקד את שוקי העולם, חלו שינויים מהותיים בעולם התעופה. בשל השפעתם של שינויים אלה על הסביבה הכלכלית, העסקית והפיננסית בה פועלת אל על, ולאחר בחינה מחודשת של צי המטוסים הקיים של החברה וההתאמות הנדרשות בו, פנתה החברה לבואינג בבקשה לבטל את ההסכם וחברת בואינג נעתרה לבקשה. אל על ממשיכה בבחינת האסטרטגיה העסקית וצרכי ההצטיידות שלה לטווח הקצר והארוך, תוך התאמה למגמות הכלליות בשוק ובהתאם לפעילות החברה.'

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: