אא

שיתוף פעולה של "נתור-יוניטל " וחברת " איזי שאטל "בתחום שירותי ההעברות לחו"ל

במסגרת מיזם משותף בין החברות ינתן שירות ופתרון בעבור לקוחות "נתור-יוניטל".רון שחף:"המיזם החדש מאפשר לנו לתת את השירות והפתרון הטוב ביותר לסוכני הנסיעות", מיכאל רז,מנכ"ל איזי שאטל:"החיבור יאפשר לנו להגיע למספר רב יותר של לקוחות".

Shutterstock Shutterstock
בימים אלה משיקה חברת 'נתור-יוניטל' מיזם משותף עם חברת "איזי שאטל ", במסגרתו תציע "נתור יוניטל" ללקוחותיה שירות משלים של העברות והסעות בחו'ל, משדה התעופה למלון ובחזרה ושירותי הסעה כלליים. את הפעילות ינהל מיקי רז, מנכ'ל ומייסד חברת "איזי שאטל" .

בכך משלימה נתור יוניטל את כל 'שרשרת הערך' בעבור הסוכן והלקוח והיא מציעה טיסה, העברה ומלון לכל לקוחותיה.

לדברי רון שחף, מנכ'ל חברת 'נתור-יוניטל': 'בעולם של היום, כאשר מדיניות עמלות חברות התעופה הולכת לכיוון של עמלה אפסית, אנו מייחסים חשיבות רבה להצעת שירות מלא לסוכן וללקוח הסופי, הכולל גם מוצרים משלימים. לצורך כך אנו מקיימים את המיזם החדש, שמאפשר ל'נתור-יוניטל' לתת את השירות והפתרון הטוב ביותר לסוכני הנסיעות ובנוסף להגדיל את 'סל הרכישה' ובכך לפעול להגדלת ריווחיותו של סוכן הנסיעות, העומד בראש מעייניה'.

לדברי מיכאל רז, מנכ'ל חברת 'איזי שאטל': 'כתוצאה מהמיזם המשותף, תוכל חברת איזי שאטל להגיע למספר רב יותר של לקוחות, תוך שמירה על איכות המוצר והשירות האישי, אשר מאפיינים אותה כיום'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: