אא

יוטרוול ערכה כנס משרדים עסקיים

במתכונת שונה מהמקובל, החלה רשת יוטרוול לערוך כנסים נושאיים יישומיים. במסגרת זו נערכים ימי עיון, בכל פעם למספר מצומצם של משרדים המתמחים בנושא ספציפי. הכנס שהתקיים השבוע עסק בנושא נסיעות עסקיות.

Shutterstock Shutterstock
במלון לאונרדו סיטי טאואר התכנסו השבוע 22 מנהלי סוכנויות נסיעות החברות ברשת יוטרוול והמשרתות לקוחות עסקיים. להבדיל מהמתכונת עד כה, שבה הרשת עורכת כנסים ארציים גדולים, החליט מנכ"ל הרשת בני מילרד לערוך סדרת כנסים ממוקדי נושא. כל כנס שכזה מיועד למנהלי משרדים המתמחים בתחום מסוים. לפני כחודשיים התקיים כנס שכותרתו הייתה 'נסיעות ואינטרנט' ואילו השבוע קיימה הרשת כנס שכותרתו 'נסיעות עסקיות'.
סדר היום היה עתיר דוברים, ובמשך שלוש שעות רצופות התקיימו דיונים אודות הדרכים לשרת טוב יותר את הנוסע העסקי ולמקסם עבורו תועלות. עו"ד קליימן אמיר הציג לנוכחים סוגיות משפטיות הנוגעות לגבולות אחריות הסוכן אל מול הנוסע, והעניק טיפים כיצד יכול סוכן הנסיעות להגן על עצמו אל מול תביעות עתידיות. אלעד גזית מחברת Truvle העניק לנוכחים פרזנטציה שבה הוצגה תוכנה ייחודית לניהול כרטיסי טיסה אלקטרוניים, המעניקה יתרונות הן לסוכן והן לנוסע. תוכנה זו היא גם בעלת היבטים מסחריים שרשת יוטרוול שוקלת ליישמם בקרב כל משרדיה. מנהל השיווק של חברת דן אנד ברדסטריט, שרשת יוטרוול חתמה עימם הסכם רשתי, הציג את אופני השימוש בשירותים העסקיים והתמקד בעיקר בכל הקשור בזיהוי ואיתור חברות ותאגידים לצורך קיום יחסים עסקיים עימם בתחום הנסיעות העסקיות, כמו גם בשימוש במאגרי המידע הרחבים. הרצאה נוספת ניתנה על ידי יוסי צוקרמן מאמסלם נסיעות בטבריה, שהציג לנוכחים תוכנות שהם מפתחים תחת המותג 'אטריס'. במסגרת זו הוצג המודל העסקי על פיו תוכנה זו מוטמעת בתאגידים וחברות עסקיות הנוסעות דרך משרד הנסיעות וכן תוכנה לניהול טיסות Low Cost. את חברות התעופה ייצגה הגב' אסתר קסטיאל, מנכ"ל ,US Airways Israel שחשפה בפני הנוכחים את מחלקת העסקים החדשה ENVOY שנחנכה החודש במטוס האיירבס A330 של החברה הטס מת"א לפילדלפיה. הגב' קסטיאל התמקדה בדבריה ביתרונות המוענקים לנוסע העסקי וכן הציגה את הדרישות המיוחדות של הלקוח העסקי וכיצד חברת התעופה משרתת אותם.
את הכנס חתם משה שמא, סמנכ"ל יוטרוול שהעניק הרצאה תחת הכותרת 'מגמות בכלכלת תיירות עסקים', תוך שהוא מציג נתונים ייחודיים מדוחו"ת מחקר שבוצעו עבור הכנס הכלכלי בדאבוס שבשוויץ. כזכור, פורסם במהלך הוועידה בדאבוס דו"ח בינלאומי שעסק בתחרותיות שוק התיירות על פי המדינות השונות, ומר שמא הציג לנוכחים את הפרמטרים השונים על פיהם נמדדה ישראל ואת מיקומה התחרותי. בנוסף, קיבלו משתתפי הכנס סקירה על המגמות הצפויות לסוכן הנסיעות בטווח הזמן של השנים הקרובות וכיצד עליהם להיערך לשינויים אלו.
בני מילרד, מנכ"ל יוטרוול הודיע כי הרשת מרוצה מתוצאות הכנסים הנושאיים, ולדבריו, 'סוכנויות הנסיעות רואות בכך תועלת רבה, שכן כל כנס שכזה מתמקד בנושא הרלבנטי להם ומעניק ידע ממוקד ותוכן מעשי שניתן ליישמו במהירות במשרד הנסיעות'. הרשת הודיעה כי הכנס הבא ייערך תחת הכותרת 'נסיעות וצ'רטריסטיקה' והוא מיועד לכל המשרדים המתמקדים בנופשונים, טיולים מאורגנים וחבילות צ'רטר למיניהם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: