אא

בריטיש איירווייס: צ'ק אין לדוא"ל או לפקס

תוכנות חדשות של כרטיסי עליה למטוס יאפשרו ללקוחות נסיעה חלקה יותר,בניהן אופציה המאפשרת ללקוחות בריטיש איירווייס להעביר את כרטיס העליה למטוס כקובץ דיגיטלי למחשב אחר בו יש מדפסת או באמצעות פקס

| |

חברת התעופה בריטיש איירווייס ממשיכה ומשפרת את שירות הצ'ק אין האינטרנטי. מעתה לקוחות להם אין מדפסת זמינה, יכולים לקבל את כרטיס העלייה למטוס גם כקובץ דיגיטלי לתיבת הדוא"ל או למכשיר פקס. יעל קטן , המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, מוסיפה: "אנחנו הראשונים בישראל שאפשרנו תהליך צ'ק אין אינטרנטי שלם, הכולל הדפסת כרטיס העלייה למטוס במדפסת הפרטית. בעקבות משוב שקיבלנו מלקוחותינו, הבנו שלרבים מהם אין אפשרות להדפיס את כרטיס העלייה למטוס בתום התהליך.


האפשרות החדשה שאנו מציעים,מאפשרת להם להעביר את כרטיס העלייה למטוס כקובץ דיגיטלי למחשב אחר בו יש מדפסת, או לחילופין,לקבל אותו באמצעות מכשיר פקס." תכונות חדשות של כרטיסי העלייה למטוס כוללות מידע מותאם אישית, אשר יאפשר ללקוחות נסיעה חלקה יותר, כולל: מידע אודות טרמינל ההמראה והנחיתה,אשר יסייע ללקוחות לתכנן את המעבר בשדה התעופה.


מידע זה נשלח ללקוח גם בדוא"ל טרם ההמראה,לקוחות שממריאים מטרמינל 5 בהית'רו,יראו על הכרטיס שעון שמציין באיזו שעה הם צריכים לעבור את הבידוק הבטחוני על מנת להספיק להגיע לטיסה הספציפית שלהם ,לקוחות שטסים בטיסות טרנסאטלנטיות במחלקות היוקרה ,יידעו האם הטיסה בה הם נוסעים מציעה את שירות ה-Sleeper Service,ויוכלו להיערך לטיסתם בהתאם. שירות זה מאפשר לנצל טיסות לילה באופן אופטימלי לשינה ומנוחה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: