אא

המשבר עם טורקיה- הזמן לחשוב על יעדים חדשים חלופיים

לאור המשבר המתגלגל והמחריף בין ישראל לטורקיה האם אין זה נכון ונחוץ לשנות כיוון? מזה מספר שבועות זורמות הודעות לתקשורת המקצועית על כך שהחרם הישראלי על יעדי הנופש בטורקיה נחלש. כעת, המציאות תופחת על פנינו. היה לנו נוח לעבוד מול יעדי הנופש בטורקיה ולכן הצ'רטריסטים נכנסו לקיבעון.

Shutterstock Shutterstock

לטעמי, יש מספיק הזדמנות מסביבנו ליעדי נופש מעניינים.

איי יוון סובלים כעת מאוד ממכת ביטולים של סוכני התיירות האנגלים והגרמנים הגדולים. מחירי המלונות הוזלו. אז נכון שברוב המלונות לא מציעים "הכל כלול" אבל לעומת זאת, האיים היוונים מציעים סוג אחר של נופש. חופי ים יפיפיים וקצת יותר שקט

סרדיניה וסיציליה: אופציה מעניינת לטיול משפחתי – שילוב של בטן-גב, ערים יפות, אוכל מצוין ואירוח איטלקי. משום מה, לא הצליחו הצ'רטריסטים לקדם את שני האיים הללו.

האי מלטה: יעד חדש שחברת קשרי תעופה השיקה. שילוב של בטן-גב, שופינג , קזינו ונופים יפים.

מונטנגרו: חופי ים מהיפים בים התיכון, נופים נפלאים, תרבות ואוכל בלקני מצוין.

קרואטיה: כל איזור רצועת החוף מדוברובניק לכיוון סלובניה . יעדי נופש מפותחים, בתי מלון ברמה טובה, חופי ים אדריאטי נהדרים .

סלובניה: חופי ים יפים בצפון הים האדריאטי – יחסית אורך החופים קטן רק כ:46 ק"מ אך מרושת בבתי מלון ברמה טובה מאוד וערים וונציאניות עתיקות : פירן , פורטו רוז' וקופור.

בולגריה: בורגס, וורנה וחופי הזהב בים השחור - אופציה שתיירים ישראלים רבים כבר הספיקו להכיר. בולגריה נמצאת במשבר כלכלי עמוק וסביר להניח שבתי המלון לחופי הים השחור ישמחו לקבל את התיירים הישראלים.

אז נכון שהמחיר בהשוואה ליעדי הכל-כלול והמגה הכל כלול בטורקיה יקרים יותר אך אולי נכון היה לנתב את התייר הישראלי למשהו קצת אחר או כמו שאומרת הפרסומת "ראית הכל ועוד לא ראית כלום..."


 


* יוסי פישר הוא משנה למנכ'ל כלל תיירות מקבוצת אי.די.בי וחבר מועצות המנהלים של חברות התיירות בתאגיד.



 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: