אא

בזכות ארקיע - סטודנטים חדשים באוניברסיטת בן-גוריון באילת

ביוזמתה של חברת "ארקיע" ובמימונה, הוטסו מתל-אביב לאילת וחזרה 50 מועמדים שביקשו לבחון את האפשרות להירשם ללימודים באוניברסיטת בן-גוריון באילת.

Shutterstock Shutterstock
קמפוס אילת של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב נפתח בעיר הדרומית לפני שמונה שנים. מאז הוא מהווה מקור גאווה לעיר. כחלק מחזונו של ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, להפוך את העיר לעיר אוניברסיטאית, זוכה הקמפוס לתמיכת עיריית אילת. כעת נרתמה גם "ארקיע", חברה ששזורה במרקם החיים של העיר אילת, והפכה לשותפה בקידומה של העיר אילת בכלל ושל אוניברסיטת בן-גוריון באילת בפרט.

את תרומת הטיסות יזמה חברת ארקיע. דודו מחלב, סמנכ"ל שיווק ארקיע: "ארקיע רואה בקידום העיר אילת ובחינוך בפרט ערך חשוב מאד לפיתוח העיר ותמשיך לתרום לקידומה".

50 מועמדים מאושרים שהזדרזו להיענות למודעות שפרסמה אוניברסיטת בן-גוריון באילת, נהנו מהאפשרות להגיע לאוניברסיטה באילת כדי להתרשם מאוירת הלימודים, הפעילות ואיכות החיים שמציע הקמפוס באילת, כמו גם מהמעונות החדשים שנחנכו בו לאחרונה.

כיאה לאורחים חשובים, קיבל רמ"ן הקמפוס, איתן ריהן, את פניהם של היורדים מהטיסה בשדה התעופה בפרחים. אוטובוס הסיע את האורחים לקמפוס שם הוצגו בפניהם תוכניות הלימוד בקמפוס – המציע 16 תוכניות לימוד לתואר ראשון, 6 תוכניות לימוד לתואר שני ואחת – ביולוגיה וביוטכנולוגיה ימית - גם לתואר שלישי. במפגש הוצגו גם התנאים לקבלת המלגה המלאה לשלוש שנים המוענקת לסטודנטים לתואר ראשון. בהמשך, נערך ביקור בקמפוס ובמעונות היוקרתיים שנחנכו לאחרונה. המועמדים זכו לפגוש סטודנטים בקמפוס ולשוחח איתם "אחד על אחד". לטיסה חינם חזרה לתל-אביב הוסעו האורחים לא לפני שנהנו ממופע סטנד-אפ בכיכובו של קובי מימון.

במכתב תודה למר גדי טפר, מנכ"ל ארקיע, כתב דיקן קמפוס אילת פרופ' שאול קרקובר: "תרומתה של טיסה הלוך וחזור לחמישים מועמדים הוסיפה לנו מספר רב של סטודנטים שהגיעו לאילת ובאו להתרשם מהמפעל הציוני החלוצי של הקמת קמפוס אוניברסיטאי בעיר הדרומית של ישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: