אא

ניופאן מציגה את מסך טושיבה המתקדם בעולם

המסכים החדשים של ניופאן מותאמים לשימוש ב-Windows 7 ואפליקציית YouTube מובנת בשלט .גרשון פטרושקה משנה למנכ"ל ניופאן :"מדובר באחת ההשקות הגדולות שנערכו בישראל למסכים, אשר כוללת 14 סדרות חדשות ושונות ולמעלה מ- 40 מסכים"

ניופאן יבואנית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה הציגה היום לראשונה את מסך ה – CELL תלת מימד בישראל. בנוסף, מציגה היום ניופאן מגוון של סדרות חדשות אשר יגיעו לישראל במהלך החודשים הקרובים ואשר יהוו את חזית הטכנולוגיה בישראל.

בין היתר יושקו מסכים חדשים עם תו תקן מבית מייקרוסופט המאפשר להעביר קבצי מדיה מהמחשב ישירות למסך הטלוויזיה באמצעות חיבור DLNA ועם קישוריות אינטרנט אלחוטית, Wireless. כמו כן יושקו מסכים עם אפליקציית YouTube מובנת בשלט לצפיה של סרטונים בהתאמה למסך גדול.

מסך CELL – מסך הטלוויזיה המתקדם בעולם
טכנולוגיית ה-CELL של טושיבה אשר הוכרזה בעולם לא מכבר מושתתת על מעבד רב עוצמה בעל ביצועים מתקדמים ופס רחב, בעל כוח עיבוד הגדול פי 143 מדגמי הטלוויזיה הקיימים היום.

טכנולוגיית ה-Cell-TV אשר תשתלב בסדרות שונות של מסכים מעתה תציע איכות תמונה עילאית והיא מיועדת לצרכים של משתמשים מתקדמים ותובעניים ביותר. טושיבה תציג את טכנולוגית ה-CELL במגוון תצורות וקונפיגורציות, בסיסיות ומתקדמות לשימושים שונים.

מסך ה-CELL של טושיבה מצויד בטכנולוגיה בלעדית המפיקה איכות תמונה עילאית הודות למעבד 8 ליבות רב עוצמה. המסך משלב תאורת LED Local Diming עם 512 אזורי עמעום תאורה מקומית, המייצרת תאורה בהירה במיוחד של עד 1,250cd/m² עם יחס ניגודיות דינמי של עד 1 ל 9 מיליון וטכנולוגית 400 הרץ לתנועה טבעית על המסך.

במסך ה – CELL D3 שיגיע לישראל בחודש אוגוסט צופים במשקפי תלת מימד אקטיביים המסתנכרנים עם התמונה במסך.

בעתיד יגיע לישראל מסך CELL D3 אשר יאפשר המרה בזמן אמת של כל שידור רגיל דו-מימד לשידור בתלת מימד ויכלול זיכרון פנימי בנפח 3 טרא-בייט להקלטת כ-26 שעות של תכנים באיכות HD.

גרשון פטרושקה משנה למנכ"ל ניופאן מציין כי "מדובר באחת ההשקות הגדולות שנערכו בישראל למסכים, אשר כוללת 14 סדרות חדשות ושונות ולמעלה מ- 40 מסכים. גולת הכותרת, מסך ה-CELL TV, טלוויזית לד תלת מימד שזכתה בפרס 'חדשנות וטכנולוגיה פורצת דרך', עתיד לשנות את חווית הצפייה ויותר מכך את דפוסי הצריכה והשימוש במסכי טלוויזיה. לא עוד מסך טלוויזיה פאסיבי לצפייה אלא מסך שיאפשר אינטראקטיביות עם הצופה.

בעוד שטכנולוגיית התלת-מימד נמצאת עדיין בשלביה הראשונים בכל הקשור לצפייה ביתית, ל-Cell-TV של טושיבה תהיה יכולת להמיר תוכן דו-מימדי לתוכן תלת-מימדי בזמן אמת. כלומר, באמצעות מעבד ה-Cell ניתן יהיה לצפות בכמעט כל התכנים הרגילים בתלת-מימד", הוסיף פטרושקה.

בנוסף חושפת טושיבה סדרות חדשות של מסכים חכמים אשר כל אחד מהם מצוייד בטכנולוגיות ייחודיות המותאמות לצרכים שונים ומגוונים של הצרכנים. המסכים החדשים הינם הראשונים באירופה אשר תומכים ב-Windows 7 וכוללים תכונות של הזרמת ושיתוף תכנים באופן פשוט בין מכשירים שונים התומכים בחיבור DNLA.

הסדרות החדשות של טושיבה, LED ו- LCD FULL HD הן הראשונות המציעות תיאום מלא עם תוכנת windows 7 וחיבור DNLA לשיתוף קבצי מדיה בין מכשירים. ועם מעבד דיגיטלי MetaBrain הייחודי לטושיבה, המספק איכות תמונה חדה וטבעית. בנוסף, הסדרות כוללות תכונות לשיפור איכות התמונה כגון Resolution+, המשדרגת את איכות השידור של ערוצי הטלוויזיה וסרטי DVD, ו- AutoView להתאמה אוטומטית של עוצמת האור והבהירות של המסך בהתאם לעוצמת התאורה בחדר. בין השאר, יושקו סדרות חדשות של מסכי LED בעיצוב יוקרתי עם תאורת לד היקפית.

בין היתר יכללו הסדרות החדשות חיבור אלחוטי בין המחשב לטלוויזיה, המאפשר שיתוף קבצי מדיה בלחיצת כפתור אחת בלבד מעתה אין צורך יותר בכבלים אשר יחברו את המחשב למסך על מנת לצפות בתוכן. כל התמונות, הסרטים, המוזיקה השמורים במחשב האישי יוכלו להיות מוצגים על גבי מסך הטלוויזיה.

סדרות המסכים החדשות הן ידידותיות לסביבה וחוסכות עד 65% מצריכת האנרגיה.  

המסכים בעלי מערכת סאונד Audyssey המכילה אקולייזר ממוחשב המכייל את עוצמת השמע בהתאם לאקוסטיקה בחדר. מערכת Dolby Volume השומרת על עוצמת שמע קבועה בכל ערוצי הטלוויזיה בעת החלפת ערוצים ומעבר לפרסומות. Sound Navi המתאימה את הסאונד לאופן בו מותקנת הטלוויזיה, מונחת עלשידה או תלויה על הקיר.

המסכים ימכרו במחירים של החל מ -1290 ₪ ועד 45000 ₪.

  



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: