אא

דני סעדון על מסכי הטלויזיה בניו יורק

סעדון, שביקר במדינת ניו יורק במסגרת סיור לימודי של קיי טורס, אל על ולשכת התיירות של מדינת ניו יורק, חוזר על ידי התקשורת המקומית של ניו יורק והתגלה כנואם מוצלח, שאף זכה לתשואות רמות על ידם, ואנחנו מציעים לנצל את כישוריו למערכת הסברה של מדינת ישראל, במיוחד בימים אלו.

Shutterstock Shutterstock
דני סעדון, מנהל סניף ישראל וסמנכ"ל אל על, שחזר בשבוע שעבר מסיור לימודי שאורגן על ידי סיטונאית התיירות קיי טורס, בוודאי לא ציפה למפגשים תכופים עם סנטורים וראשי ערים בכירים ממדינת ניו יורק. בין האישים היו הסנטור ג'וזף גריפו מהעיר אלבני, בירת מדינת ניו יורק, שאף ניהל שיחה חמה וידידותית בזכות מדינת ישראל, בה אף ביקר לאחרונה, ראש עיריית רום, הצמודה לעיר אלבני, ראש עיריית ג'נבה ועוד.

אל הסיור נילוו בכירים מתעשיית התיירות של ניו יורק, ביניהם מרקלי ווילסון, מנהל לשכת התיירות של ניו יורק וכן מספר לא מבוטל של כלי תקשורת מקומיים ממדינת ניו יורק. סעדון ואבי קפצן, מנכ"ל קיי טורס, שהתראיינו לחדשות של מספר תחנות טלויזיה מקומיות וכן במפגש עם סנטורים זכו לתשואות רמות מהנוכחים על דבריהם, שכללו בין היתר הרבה ציונות ולא מעט על תיירות ואל דאגה , גם אל על שיחקה תפקיד מרכזי בדבריהם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: