אא

ירידה של 1% בקווי הטיסה הפנים ארציים לאילת ב- 2009

לעומת זאת , בארבעת החודשים הראשונים של השנה חל גידול של 25% במספר הטסים לאילת לעומת התקופה המקבילה אשתקד .

Shutterstock Shutterstock
ירידה של 1% נרשמה בתנועת הנוסעים בקווים הפנים ארציים לאילת וממנה בשנת 2009, לעומת שנת 2008. כך עולה מנתונים שהוצגו היום לשר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ

מהנתונים שרוכזו על ידי כלכלן רשות התעופה האזרחית, דני מורג עולה כי בשנת 2009 הטיסו חברות ארקיע וישראייר מיליון ו-53 אלף נוסעים בכ-16 אלף טיסות, לעומת מיליון ו-66 אלף נוסעים בשנת 2008. כ- 56% מהטיסות היו בקו שדה דב – אילת, כ-39% בקו נתב"ג – אילת וכ- 5% בקו חיפה- אילת.

במהלך השנים 2008-2009 היווה חלק השוק של חברת ארקיע כ- 67% מכלל הנוסעים לאילת- פי שניים מחלק השוק של ישראייר. חברת ארקיע, הפעילה במהלך אותם שנים כ- 60% מכלל הטיסות לאילת.

במחצית השנייה של שנת 2009 החלה מגמה של גידול בביקושים לטיסות פנים ארציות, בקווים לאילת וממנה. מגמה זאת התחזקה במהלך ארבעת החודשים הראשונים של שנת 2010 כאשר למספר הנוסעים בקווים לאילת נרשם גידול מרשים של כ- 25%, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. אם מגמת הגידול תמשך צפוי מספר הנוסעים לאילת להגיע בסוף 2010 לכ- 1.2 מיליון נוסעים.

במהלך שנת 2009 הופעלו גם טיסות פנים ארציות סדירות בקו שדה דב- ראש פינה ובקו תל אביב- עין יהב על ידי חברת עיט. כ- 20 אלף נוסעים נסעו בקו שדה דב- ראש פינה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: